LähiTapiola Kiinteistövarainhoito ja Smartvatten aloittavat yhteistyön

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito ja Smartvatten aloittavat yhteistyön

Smartvattenin veden etäseuranta otetaan käyttöön LähiTapiola Kiinteistövarainhoidon hallinnoimissa kiinteistökohteissa.

LähiTapiola Kiinteistövarainhoidon kiinteistökannan energiatehokkuutta sekä ylläpidon toimintamalleja kehitetään jatkuvasti. Smartvattenin veden etäseurantapalvelun käyttöönotto tukee tätä tärkeää kehitystyötä.

– Smartvattenin vedenseurantapalvelu auttaa meitä havainnoimaan vesikalusteiden viat aikaisempaa tehokkaammin ehkäisten vesivahinkoja kiinteistöissämme. Palvelu tukee meitä myös kiinteistökantamme energiatehokkuuden kehittämisessä, koska voimme hyödyntää kulutusanalyyseissämme entistä tarkempaa vedenkulutustietoa. Tarkemmat vedenkulutustiedot yhdistettynä tuntitason energiankulutustietoihin parantavat näkymäämme kiinteistöjen lämmityksen ja ilmanvaihdon toimintaan, kertoo yksikönpäällikkö Eero Kokkonen LähiTapiola Kiinteistövarainhoidosta.

Haluatko ottaa ensimmäiset askeleesi vedensäästöstrategiassasi? Ota yhteyttä info@smartvatten.com ja vastaamme sinulle pian.

LähiTapiola Kiinteistövarainhoito

Vastuullinen kiinteistöliiketoiminta ottaa huomioon ympäristöasioiden ja energiatehokkuuden lisäksi sosiaalisen ja taloudellisen vastuun näkökulmat. Kiinteistö, sen arvoketju sekä elinkaari huomioidaan kokonaisuutena sekä kiinteistöinvestoinneissa, että päivittäisessä toiminnassa ja käytössä. LähiTapiola Kiinteistövarainhoito huolehtii sijoittaja-asiakkaidensa kiinteistövarallisuudesta sekä hallinnoi LähiTapiola-ryhmän ja kiinteistörahastojen omistamaa kiinteistökantaa.

Smartvatten-etäseuranta

Kiinteistön päävesimittaria kuvaava sovellus, joka välittää vedenkulutustiedon reaaliajassa.

Tiedot luettavissa selainpohjaisesta sähköisestä järjestelmästä, joka toimii mobiilissa ja tietokoneella.

Tiedot voi yhdistää isännöinnin käyttämään kiinteistöseurantaan.

Vuotohälytykset perustuvat jatkuvaan kulutuksen seurantaan, jolloin pienetkin vuodot saadaan kiinni.

Yli 10 000 kiinteistössä mitataan vedenkulutusta Smartvattenilla.

Tarjoamme kiinteistöjen omistajille ja kestävästä kehityksestä vastaaville johtajille erinomaista käyttömukavuutta tehokkaaseen datan mittaamiseen ja analysoimiseen.

Kari Haahtela

Myyntijohtaja Suomi
Mikael Mertaniemi

Account Manager Finland

Lehdistön yhteyshenkilö Growth Marketing Manager

Vesitehokkuuden asiantuntija

Yli 10 000 kiinteistössä mitataan vedenkulutusta Smartvattenilla.

Lars Sonckin kaari 10