Ohita
Nyt Tallberg  voi vihdoinkin mitata kiinteistökohteidensa vedenkulutusta reaaliajassa ja saada vuotohälytykset heti järjestelmän havaitessa vuotoja sekä analysoida tarkemmin kiinteistöjen yleistä vedenkulutusta.
Nyt Tallberg voi vihdoinkin mitata kiinteistökohteidensa vedenkulutusta reaaliajassa ja saada vuotohälytykset heti järjestelmän havaitessa vuotoja sekä analysoida tarkemmin kiinteistöjen yleistä vedenkulutusta.

Tiedote -

Tallberg ottaa käyttöön Smartvattenin vedenkulutuksen etäseurantapalvelun kiinteistökohteissaan

Julius Tallberg-Kiinteistöt Oyj vähentää jatkuvasti kiinteistökohteidensa hiilidioksidipäästöjä ja tukee kestävää kehitystä uudistamalla rakennustensa energiankäyttöä. Yritys on jo asentanut aurinkopaneelit mm. Pressi Smart Premises -kiinteistöönsä Uutistie 3:ssa Vantaalla, neljän muun kiinteistön ohella ja sijoittanut merkittävästi energiankäytön uudistuksiin. Nyt he haluavat varmistua rakennustensa vesitehokkuudesta.

Vedenkulutuksen merkityksen tiedostaminen yhtenä mittavimmista kuluista kiinteistönomistajille on ollut yritykselle ratkaisevaa. Jos vesivuotoja ei havaita ajoissa, ne saattavat aiheuttaa valtavia kustannuksia sekä ympäristön kannalta turhaa ja haitallista vedenhukkaa. Smartvatten otettiin mukaan yrityksen toimintaan, kun yritys pohti vaihtoehtoja manuaaliselle vedenkulutuslukemien kirjaamiselle.

Vedenkulutuksen seurattavuus reaaliajassa

Nyt Tallberg  voi vihdoinkin mitata kiinteistökohteidensa vedenkulutusta reaaliajassa ja saada vuotohälytykset heti järjestelmän havaitessa vuotoja sekä analysoida tarkemmin kiinteistöjen yleistä vedenkulutusta. Vuotohälytysten lisäksi Smartvattenin palvelulla voidaan tarkastella yleistä veden käyttöä, mikä auttaa kiinteistöjen omistajia luomaan tehokkaampia vesistrategioita. Vaihtamalla vesikalusteet vettä säästäviin kalusteisiin ja seuraamalla vedenkulutusta reaaliajassa yritys voi vähentää vedenkulutustaan jopa 20 %. Tämä sopii hyvin heidän energiankäytön uudistukseensa, jonka tavoitteena on vähentää lämmitykseen ja sähköön liittyvää kulutusta. Vedenkulutus on nyt lisätty yhdeksi yrityksen energiankäytön parannuskohteeksi.

”Osana vastavalmistunutta vastuullisuusohjelmaamme*, koemme merkityksellisenä sekä säästää vettä että kuluja kiinteistöjemme vesitehokkuuden parantamisen avulla.”, toteaa tekninen isännöitsijä Erno Paakki Tallbergilta

“Smartvatten on erittäin motivoitunut auttamaan kiinteistöjen omistajia vesitehokkuutta lisäävissä toimenpiteissä, joiden avulla säästyy sekä rahaa että vettä. Pidämme tämän mittavan yhteistyön onnistumista Julius Tallberg-Kiinteistöjen - alansa edelläkävijän – kanssa erittäin korkeassa arvossa ja se osoittaa meille, että palvelustamme on todellista hyötyä”, kertoo Suomen myyntijohtaja Kari Haahtela.

Tietoa Smartvattenista

Vesitehokkuuden asiantuntija Smartvatten on nopeasti kasvava yritys. Tarjoamme kokonaisvaltaisia palveluja, joilla voidaan säästää niin vettä, aikaa kuin rahaakin. Haluamme rakentaa yhdessä asiakkaidemme kanssa vesitehokasta tulevaisuutta, jossa puhdasta vettä arvostetaan ja veden vastuullista käyttöä edistetään maailmanlaajuisesti. Se on tulevaisuus, jossa kaikki tekevät osansa. Me autamme kiinteistöalaa kohdistamaan huomionsa kestävän kehityksen ratkaisuihin, jotka vähentävät kustannuksia ja samalla suojelevat ympäristöä.

Tietoa Tallbergista

Julius Tallberg Kiinteistöt Oyj on vuonna 1987 perustettu kotimainen kiinteistösijoitusyhtiö, joka toimii pääkaupunkiseudulla ja sen kehyskunnissa. Portfoliomme koostuu toimisto-, liike-, tuotanto- ja varastokiinteistöistä, joita jalostamme niiden elinkaaren eri vaiheissa. Toimistomme sijaitsee Espoon Suomenojalla.

*Tallbergin vastuullisuusohjelma julkaistaan 16.3.2022

Yli 10 000 kiinteistössä mitataan vedenkulutusta Smartvattenilla.

Tarjoamme kiinteistöjen omistajille ja kestävästä kehityksestä vastaaville johtajille erinomaista käyttömukavuutta tehokkaaseen datan mittaamiseen ja analysoimiseen.

Kari Haahtela

Myyntijohtaja Suomi

Lehdistön yhteyshenkilö Growth Marketing Manager

Vesitehokkuuden asiantuntija

Yli 10 000 kiinteistössä mitataan vedenkulutusta Smartvattenilla.

Lars Sonckin kaari 10