RED DOT DESIGN AWARD 2017

Jo kolmatta vuotta peräkkäin, Smeg voittaa Red Dot Awardseissa. Tällä kertaa yrityksen 50-luvun henkinen retrotyylin espressokone sekä sitrusmehustin, Portofino-liesi sekä Dolce malliston Novo-viinikaappi nousivat Red Dot Awardsien tuomareiden suosioon.

Kansainvälisistä ammattilaistasoisista designexperteistä koostuva tuomaristo arvioi perusteellisesti jokaisen kilpailuun lähetetyn hakemuksen. Kilpailussa menestyneet tuotteet tulevat esiintymään Red Dot Year Book-kokoelmakirjassa, Red Dot- applikaatiossa sekä Essen-museon näyttelyssä. Juuri tämänkaltainen huomio sekä tunnustus on Smegille erityisen arvokasta, ja se vahvistaa brändin intohimoa kauniiden tuotteiden luomiseen.

Estetiikan ja tekniikan yhdistäminen on ollut Smegin tuotteiden suunnittelutyön perustana jo yli 65 vuotta. Brändin tyylikkäät ja tehokkaat tuotteet korostavat Smegin asemaa erinomaisten kodinkoneiden tuottajana, jolla on kattava maine kansainvälisesti.

• portofino
  • keittiön pienkoneet