​SMEGIN JA DOLCE&GABBANAN YHTEISTYÖPROJEKTI: TAIDETEOKSIEN VEROISIA JÄÄKAAPPEJA

Smeg on yhteistyössä Dolce&Gabbanan kanssa muuntanut perinteiset FAB28 jääkaapit upeiksi taide-esineiksi. Vaikka nämä kaksi yritystä työskentelevätkin hyvin erilaisilla luovilla aloilla, jakavat ne molemmat samankaltaiset arvot, jotka perustuvat ”Made in Italy”-aatteeseen sekä italialaisten perinteiden syvään kunnioitukseen.

Molempien yritysten maine pohjautuu niiden luovuuteen, jossa muoti, design, perinteikkäät käsityötaidot sekä laadukkaat materiaalit tuottavat poikkeuksellisen tyylipuhtaita kokonaisuuksia. Esittelemme nyt tämän erinomaisen yhteistyön tuloksena syntyneet FAB28 Smeg-jääkaapit, uniikilla Dolce&Gabbana tyylillä.

Jokainen jääkaappi on peitetty maalauksin, jotka ovat Sisilialaisten taiteilijoiden käsin maalaamia. Kuvien aiheet ovat saaneet inspiraationsa Sisilialaisten marionetti-teatterien perinteistä: sitruunoita, aisarattaita, keskiajan ritareita haarniskoissa sekä muita runollisia kuvioita. Jokainen jääkaappi on myös koristeltu klassisilla kukkakuvioilla.

Innovatiivisen projektin tuloksena syntyneet 100 eksklusiivista jääkaappia ovat suunniteltuja tarkasti yksityiskohtiin keskittyen. Jokainen tuote on ainutlaatuinen yhdistelmä korkeaa laatua, Smegin teknologista osaamista sekä Dolce&Gabbanan käsityötaitoja ja ylitsevuotavaa luovuutta.

PROJEKTI
Kun kaksi suurinta kodinkone- sekä muotialan luovista yrityksistä kohtaa, voi tuloksena syntyä ainoastaan erinomaisuutta. Tällä kertaa Smegin ja Dolce&Gabbanan yhteistyöprojektin tuloksena syntyi 100 uniikkia ja värikästä jääkaappia, jotka kukin kertovat oman tarinansa Italian sydämestä.

TAITEILIJAT
Sisilialaiset taiteilijat maalasivat jääkaappien pinnat yksityiskohtaisesti historiallisilla motiiveilla ja kirkkailla väreillä. Jokainen projektin Smeg-jääkaappi kertoo oman uniikin tulkintansa Sisilialaisista kansantarinoista. Taiteilijoiden työn tuloksena syntyneet jääkaapit ovat intohimon, luovuuden sekä kotimaanrakkauden kauniita yhdistelmiä.

Find out all the models available at smeg.com

• yritysuutisia
  • inspiraatio