Sonylta joulun parhaat kovat paketit

Joulun odotus ja täydellisen joululahjan metsästys on alkanut. Tässä Sonyn lahjaideat koko perheelle.

WH-H910N -kuulokkeet

Juhli joulua värikkäästi

Etsitkö perinteisiä sankakuulokkeita? Siinä tapauksessa WH-H910N-kuulokkeet sopivat juuri sinulle. Niiden muotoilu on kevyt, kompakti ja siisti ja ne sopivat päähän mukavasti.

WH-H910N -kuulokkeet vaimentavat ympäröivää melua tehokkaasti, joten musiikkiin voi keskittyä häiriöttä. The Adaptive Sound Control -toiminto vaihtaa automaattisesti asetuksia riippuen ympäristön äänistä – joululauluihin uppoutuminen ei ole koskaan ollut näin helppoa!

Kuulokkeiden akku kestää peräti 35 tuntia ja Quick Charge -toiminnon ansiosta kuunteluaikaa saa 2,5 tuntia vain 10 minuutin latauksella. Suositushinta: 300 euroa.

WF-1000XM3 -vastamelukuulokkeet

Meluton ja langaton joulu

Täysin langattomat vastamelutoiminnolla varustellut WF-1000XM3-nappikuulokkeet tarjoavat mahdollisuuden nauttia hyvästä äänenlaadusta ja muuttaa koulu- ja työmatkat hauskaksi ja rentouttavaksi hetkeksi, jossa voi unohtaa ympärillä olevan hälinän. Kuulokkeet ovat helppokäyttöiset suoraan kuulokkeiden tai Headphones Connect App -sovelluksen kautta. Kuulokkeennapissa olevien kosketussensorien avulla voi helposti toistaa, tauottaa tai vaihtaa kappaletta sekä aktivoida ääniohjauksen yksinkertaisella napautuksella.

Pitkäkestoisen akun ja Quick Charge -toiminnon ansiosta voi kuunnella musiikkia jopa 24 tuntia vastamelutoiminnon kanssa. Kuulokkeiden rasia toimii myös laturina. Vain 10 minuutin lataus Quick Charge -toiminnolla antaa 90 minuuttia kuunteluaikaa kuulokkeilla. Suositushinta 250 euroa.

Xperia 5 -älypuhelin

Lahja niille, jotka arvostavat ykköstekniikkaa puhelimessa

Xperia 5 -puhelimessa on 21:9 Cinema Wide -näyttö, joka tarjoaa enemmän käyttötilaa ja on ideaali kahden sovelluksen samanaikaiseen käyttöön näytöllä. 6,1”-näyttö on täydellinen elokuvien tai pelien ystävälle. Näytölle mahtuu normaalia enemmän tekstiä eikä skrollausta vaadita niin paljon kuin normaalissa näytössä. 6,1”-näytöstä huolimatta puhelin on siro ja kompakti sekä käteen sopiva 21:9-mittasuhteen ansiosta. Xperia 5 -puhelimessa on lisäksi kolmoislinssikamera Sonyn Alpha-kameroista tutulla Eye Autofocus -tekniikalla varustettuna. Eye Autofocus-toiminnon avulla saa helposti hyviä kuvia perheestä ja ystävistä joululomalla. Suositushinta 799 euroa.

AG8 BRAVIA OLED 4K HDR- ja XG85 LED 4K Ultra HD -televisiot

On joululeffojen aika, tarvitsemme täydellisen television

AG8-sarjan BRAVIA OLED 4K HDR TV tuo syvän mustan, kirkkaiden värien ja leveän katsomiskulman tarpeet täysin tyydyttäväksi visuaaliseksi kokemukseksi 65” ja 55” televisioihin. Koe aito, viihdyttävä 4K kuvanlaatu yhdistettynä viimeisimmän OLED-näytön syviin tummiin väreihin sekä uskomattomaan äänentoistoon Sonyn Acoustic Surface Audio™-teknologiasta, joka tulee suoraan televisioruudun takaa.

• 55 tuumaa: 2500 EUR
  • 65 tuumaa: 3600 EUR

XG85 4K Ultra HD HDR Smart TV:n muotoilu on siisti, minimalistinen ja pitää fokuksen tärkeimmässä, eli kuvassa. Elokuvat ja sarjat ovat täynnä jännitystä tällä 4K HDR -televisiolla ja upealla äänentoistolla Sonyn Acoustic Multi-Audio™-teknologian avulla 55” ja 65” televisioissa.

• 55 tuumaa: 1500 EUR
  • 65 tuumaa: 2000 EUR

Alpha 6100 -kamera nopealla autofocuksella

Ikuista jokainen tärkeä hetki joululomalla!

Haluatko tulla paremmaksi valokuvaajaksi? α6100 on vastaus käyttäjien toiveeseen saada otettua hyvälaatuisia kuvia ja videoita eri tilanteissa. Olipa kyseessä still-kuvat tai 4K-tason videot, tämä kamera on omiaan niiden tallentamiseen. Autofocus-toiminto ja kohteen jäljitysominaisuudet antavat kuvaajan keskittyä täysillä luovuuteen ja kohteen ikuistamiseen. Suositushinta 950 euroa.

PS-LX301BT -levysoitin bluetooth-yhteydellä

Pehmeä vinyylilevyjen soundi lämmittää kylmössö talvessa

Puhalla pölyt vanhoista vinyyleistäsi!. Sony minimalistinen levysoitin on helppo käyttää: Bluetoothilla soittimen voi yhdistää esimerkiksi langattomiin kaiuttimiin tai kuulokkeisiin. LX310BT-levysoittimessa on tyylikäs ulkonäkö ja huolellisesti suunnitellut toiminnot. Rungossa on käyttöä varten myös nappulat intuitiiviseen käyttöön, mukaan lukien suora bluetooth-nappi, josta painamalla voi helposti yhdistää soittimen kaiuttimiin ja aloittaa tai lopettaa toiston. Suositushinta 250 euroa.

• televisio