Sony Europen lehdistösivut vaihtavat osoitetta

Sony Europen lehdistösivut vaihtavat osoitetta

Sonyn Suomen lehdistökeskus vaihtaa verkkosivuja 17. heinäkuuta 2021. Verkkosivut vaihtavat osoitteesta https://lehdistohuone.sony.fi/ uuteen osoitteeseen https://www.sony.fi/presscentre.

Muutos ei edellytä uutiskirjeen tilaajalta toimenpiteitä. Tilaaja saa jatkossakin Sony Electronicsin uutiset. Jos et kuitenkaan enää halua vastaanottaa Sonyn lehdistötiedotteita, voit peruuttaa uutiskirjetilauksen nykyisellä sivustolla viimeistään 16. heinäkuuta 2021 tai uudella sivustolla 17. heinäkuuta 2021 alkaen.

Uusi lehdistökeskus on suunniteltu niin, että Sonyn viimeisimmät uutiset ja muut resurssit löytyvät entistä helpommin ja niitä on entistä helpompi käyttää. Sony kehittää lehdistösivustoaan edelleen ja tuo sinne parannettuja ominaisuuksia vuoden 2021 jälkipuoliskolla.

Sony Corporation is responsible for the Electronics Products & Solutions (EP&S) business in the Sony Group. With the vision of "continuing to deliver Kando and Anshin to people and society across the world through the pursuit of technology and new challenges," Sony will create products and services in areas such as home entertainment & sound, imaging, and mobile communications. For more information, visit: http://www.sony.net/

Yhteyshenkilö/-t

Caroline Rebecca Schefte

PR Coordinator - Sony Nordics +45 28113609

Tervetuloa Sony Finland !

Tietoa Sony Corporationista
Sony Corporation on luova viihdeyhtiö, jolla on vahva teknologinen perusta. Oli kyse peli- ja verkkopalveluista, musiikista, elokuvista, elektroniikasta, kuvakennoista tai rahoituspalveluista, Sonyn tavoitteena on täyttää maailma tunteilla, luovuuden ja teknologian voimalla. Lue lisää osoitteesta http://www.sony.net/

Sony Finland