Sonyn uudet auton AV-viritinvahvistimet yhdistyvät älypuhelinten kanssa entistä paremmin ja ääni on yhä kokonaisvaltaisempi

• XAV-AX200 tukee sekä Apple CarPlay*- että Android Auto™** -sovellusta.
  • Uutena ominaisuutena on sisäänrakennettu DVD-soitin, joka tarjoaa viihdettä kaikille seikkailuille.
  • Laajennus DAB Radio -sovittimeen tulossa

Sony laajentaa autoäänentoistomallistoaan, joka on nyt täydellisen yhteensopiva älypuhelimen kanssa. Ensin tulee älyominaisuuksilla varustettu XAV-AX200-AV-viritinvahvistin, jota seuraa myöhemmin DAB-versio.

XAV-AX200 suositushinta on noin 700 euroa. Soitin tulee myyntiin jälleenmyyjille syksyllä 2017.

* Apple, iPad, iPhone, iPod, and iPod Touch ovat Apple Inc.in tavaramerkkejä, jotka on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Apple CarPlay Apple Inc.in tavaramerkki

** Vaatii Android Auto -sovelluksen lataamisen Google Play -sovelluskaupasta sekä Android-yhteensopivan älypuhelimen, jossa on Android™ Lollipop 5.0. päivitys tai uudempi. Android Auto ei välttämättä ole saatavilla jokaiselle laitteelle kaikissa maissa tai alueilla. Android, Android Auto and Google Play ovat Google Incin tavaramerkkejä.

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordiclene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifestosony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364

• ifa 2017

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on Music-, Pictures-, Computer Entertainment- ja Online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2017 päättyneenä tilivuonna oli noin 76 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net