Sonyn uusi EXTRA BASS™ -kaiutinvalikoima vauhdittaa juhlia voimakkaalla ja laadukkaalla äänellään

Sony päivittää kannettavien EXTRA BASS™ -kaiuttimiensa valikoimaa uusilla SRS-XB12-, SRS-XB22- ja SRS-XB32 -malleilla ja lisäksi voimakkaan äänen takaavalla GTK-XB72 -mallilla.

Syvää ja tiukkaa soundia

Sonyn suositun EXTRA BASS™ -kaiutinsarjan uutuuksilla saa kuulumaan syvätkin bassot kunnolla. XB22- ja XB32-malleissa on kaksi passiivista äänisäteilylähdettä, jotka toimivat yhdessä stereokaiuttimien kanssa ja jotka pienestä koosta huolimatta toistavat matalatkin äänet laadukkaasti. XB12:ssa on yksi passiivinen säteilylähde vastaavan efektin saavuttamiseksi. XB72:n suuri koko ja isot bassokaiuttimet vahvistavat bassoa ja laajentavat äänikenttää.

XB22:ssa, XB32:ssa ja XB72:ssa oleva LIVE SOUND -tila luo kolmiulotteisen musiikkielämyksen, joten kuulijasta tuntuu kuin olisi keskellä festareita ja parhailla paikoilla katsomassa keikkaa. LIVE SOUND -tila syntyy uuden DSP (Digital Sound Processor) -prosessorin ja oikeaan kulmaan suunnattujen kaiuttimien yhteisvaikutuksesta. LIVE SOUND -tilassa ääni täyttää tilan sekä vaaka- että pystysuunnassa. Lisäksi nämä kaiuttimet on suunniteltu erityisesti bassovoittoisen musiikin, kuten EDM:n ja hip hopin, kuunteluun.

Vauhdita juhlatunnelmaa!

Mutkattoman designin ja sisäänrakennetun kiihtyvyysanturin ansiosta XB22:ssa ja XB32:ssa on nyt hauska Party Booster -ominaisuus. Kaiuttimet reagoivat kosketukseen äänellä ja valolla. XB72 tukee lisäksi Fiestable-applikaatiota, jolla voi värittää juhlia esimerkiksi äänten ja interaktiivisen bilevalaistuksen avulla.

Valotehosteet ovat tärkeä osa uutuuskaiuttimia. XB32- ja XB72 -kaiuttimissa on monella väreillä valaistuja elementtejä sekä vilkkuva strobovalo. Musiikin tahtiin toimiva valaistus luo välittömästi juhlafiiliksen.

Näitäkin bileitä vauhdittavia elementtejä voi kustomoida Fiestable-appin[1]avulla. XB22:ssa on yksi värinauha, joka valaisee juhlatilaa.

Juhlatakuu

Uusissa kaiutinmalleissa on IP67-luokitus eli ne kestävät vettä ja pölyä. XB12-mallissa on kumintapainen pinta ja XB22:ssä sekä XB32:ssä on lisäksi pestävä tekstiilipinnoite, mikä tekee kaiuttimista bileidenkestävän. XB32 ja XB22 ovat lisäksi ruosteen- ja iskunkestäviä[2], joten mikään ei estä juhliesi onnistumista erilaisissa olosuhteissa.

Pitkän (jopa 24 tuntia[3]) akunkeston, kannettavuuden ja mutkattoman muotoilun sekä kantokahvan ansiosta[4]saat musiikin mukaasi kaikkialla. XB32:n avulla voit jopa ladata älypuhelimesi, joten mikään ei pysäytä bileitä.

Uutuudet ovat kaupoissa huhtikuussa 2019 seuraavin suositushinnoin:

SRS-XB12

SRS-XB22

SRS-XB32

GTK-XB72

[1]Valaistus ja liikkeen kontrollointi voidaan räätälöidä XB32:lle Fiestable-sovelluksen avulla. XB72-mallia voidaan mukauttaa niin ikään Fiestable-sovelluksen kautta

[2]Tämä ei takaa vaurioita, rikkoutumista tai vedenpitävyyttäja pölynkestävyyttäkaikissa olosuhteissa. Muodonmuutos tai vauriot, jotka johtuvat järjestelmän pudottamisesta tai mekaanisen iskun aiheuttamisesta, voivat heikentää vedenpitävyyttä ja pölynkestävyyttä.

[3]XB32: jopa 24 tuntia (Standard mode/ilman valaistuksia)

XB22: jopa 12 tuntia (Standard mode/ilman valaistuksia)

XB12: jopa 16 tuntia

Edellä mainittujen kolmen mallin todellinen suorituskyky voi vaihdella äänenvoimakkuuden, soitettujen kappaleiden, ympäröivän lämpötilan ja käyttöolosuhteiden vuoksi.

XB72: Sitä käytetään AC: llä eikä akkujen sisäisillä tuotteilla

[4]Kantokahva XB72-mallissa

PR Manager Nordic

Line.HolmHansen@sony.com