Tee kotona työskentelystä parempaa – Sony esitteli uudet, täysin langattomat, kaulaan puettavat SRS-NB10-kaiuttimet

• Koe erinomainen äänentoisto kokoäänialueen kaiutinelementillä.
  • Käyttäjän puheääni kuuluu meluisassa ympäristössä Precise Voice Pickup -teknologian ansiosta.
  • Kevyt muotoilu takaa käyttömukavuuden koko päiväksi.
  • Jopa 20 tunnin akunkesto ja IPX4-vedenkestävyysluokitus.

Sony esitteli uudet, kaulaan puettavat SRS-NB10-kaiuttimet, jotka tekevät kotona työskentelystä entistä vaivattomampaa. Täysin langattomat, kevyesti niskalla lepäävät kaiuttimet takaavat laadukkaan äänentoiston tyylikkyyttä unohtamatta. Kotona työskentely, lempimusiikin kuuntelu ja kotona liikkuminen sujuvat entistä mukavammin.

Kuule selkeästi

Työskennellessä kotona tai toimistolla halutaan usein välttää häiriötekijöiden ja hälyn kuuluminen etäpalavereissa. SRS-NB10-kaiuttimet on suunniteltu juurikin ajatellen etäpalavereja. Kokoukset ovat kaiuttimien ansiosta vaivattomia ja mukavia.

SRS-NB10-kaiuttimessa on kokoäänialueen kaiutinelementti, joka on suunnattu ylöspäin ja optimoitu ohjaamaan ääntä korvien suuntaan. Jokaisen sanan voi kuulla kirkkaasti jopa pienillä äänenvoimakkuuksilla. Enää ei tarvitse miettiä, häiritsevätkö puhelut muita työtovereita tai perheenjäseniä. Niskaan puettavan kaiuttimen avulla voi huoletta osallistua tärkeisiin kokouksiin.

SRS-NB10-kaiuttimen Precise Voice Pickup -teknologian ansiosta kaiuttimet takaavat täydellisen äänenlaadun myös paikoissa, joissa on taustamelua. Laitteen kaksi korkealaatuista suuntamikrofonia ja edistyksellinen äänisignaalien käsittely mahdollistavat kristallinkirkkaan äänen sekä poistavat ylimääräisiä taustaääniä ja kaikua.

Mikrofonia voi kontrolloida vaivattomasti etäpalavereissa yksinkertaisesti napsauttamalla mikrofonin mykistyspainiketta[1]. Äänenvoimakkuutta on myös helppo hallita SRS-NB10:n sivussa olevilla äänenvoimakkuuspainikkeilla. Musiikkia voi toistaa ja keskeyttää koskettamalla suoraan kaiuttimessa olevaa painiketta.

Käytä koko työpäivän

SRS-NB10-kaiuttimia ei ole suunniteltu vain työntekoon. Langaton, kaulalle asetettava kaiutin on kevyt ja mukava. Sen varman ja kevyen istuvuuden ansiosta kaiuttimien käyttö jatkuu helposti myös työajan jälkeen.

Kaiuttimet istuvat kaulalle täydellisesti kaiuttimen takana olevan joustavan pannan ansiosta. Lisäksi open ear -tyylin avulla on mahdollista kuunnella puheluita, mutta silti olla tietoinen siitä, mitä ympärillä tapahtuu.

Tehokas ja käytännöllinen

SRS-NB10-kaiuttimessa on jopa 20 tunnin akunkesto[2], mikä takaa käyttömahdollisuuden koko päiväksi. Lisäksi laitteessa on 10 minuutin pikalataus, jolla saa jopa tunnin[3] ylimääräistä työskentelyaikaa. SRS-NB10 on yhteensopiva USB-C®-liittimen kanssa.

Käyttötehokkuutta lisää Multipoint Connection -ominaisuus[4][5], jonka avulla kaiuttimeen voi liittää samanaikaisesti kaksi laitetta, kuten kannettavan tietokoneen ja älypuhelimen.

Jos käyttäjä kuuntelee musiikkia älypuhelimella ja vastaanottaa videopuhelun samanaikaisesti tietokoneella, puheluun voi vastata helposti vasemmalla puolella sijaitsevalla Play / Call -painikkeella. Puhelun päätyttyä käyttäjä pääsee takaisin soittolistaan, eikä yhteyttä tarvitse muodostaa uudelleen.

Kaiuttimessa on lisäksi yksinkertaisesti hallittavat käyttötoiminnot. Mikrofonia voi hallita helposti napin painalluksella sekä äänenvoimakkuutta säädellä koskettamalla äänenvoimakkuuspainikkeita. Kaiuttimella on IPX4-vedenkestävyysluokitus[6], jonka ansiosta laitetta voi käyttää päivittäisiä kodin askareita tehdessä, kuten tiskatessa.

Kaiutin tuottaa selkeän, persoonallisen äänen myös pienillä äänenvoimakkuuksilla. Yhdistä se televisioon[7], älypuhelimeen tai musiikkisoittimeen Bluetooth®-tekniikan avulla ja nauti suosikkielokuvista, -esityksistä ja soittolistoista häiritsemättä naapureita, huonekavereita tai muita perheenjäseniä.

Kauniin virtaviivainen

SRS-NB10 näyttää tyylikkäältä videopalavereissa. Laitteessa on tyylikäs ja yksinkertainen muotoilu. Kangaspäällyste viimeistelee kaiuttimen ilmeen. SRS-NB10 on saatavana tyylikkäissä hiilenharmaan ja valkoisen sävyissä.

Tyylikkyyden lisäksi suunnittelussa on huomioitu Sonyn periaatteiden mukaisesti myös ympäristö. Laitteen pakkausmateriaali sisältää alle 10 % muovia, mikä tukee Sonyn sitoumusta vähentää tuotteidensa ja toimiensa ympäristövaikutuksia.

---

[1] Kun käytetään viestintäsovelluksia, mikrofonin asetukset näkyvät sovelluksen asetuksissa ”päällä”.

[2] Kun äänenvoimakkuus on asetettu noin tasolle 22. Todellinen suorituskyky voi vaihdella ilmoitetusta ajasta äänenvoimakkuuden, soitettujen kappaleiden, ympäröivän lämpötilan ja käyttöolosuhteiden vuoksi.

[3] Kun äänenvoimakkuus on asetettu noin tasolle 22. Todellinen suorituskyky voi vaihdella ilmoitetusta ajasta äänenvoimakkuuden, soitettujen kappaleiden, ympäröivän lämpötilan ja käyttöolosuhteiden vuoksi.

[4] Edellyttää Bluetooth-yhteyttä vastaavia laitteita. Mac OS -tietokoneen ja iPhonen yhdistelmä ei ole käytettävissä.

[5] Yksi musiikin toistoon A2DP-protokollaa käyttäen, toinen kommunikointiin HFP-profiilia käyttäen.

[6] Laitteen vedenkestävyys on varmistettu vain, kun korkki on suljettu. Ei taata kaikissa tilanteissa.

[7] Edellyttää, että televisio vastaanottaa Bluetooth-yhteyttä. Elokuvan tai TV-ohjelmien katselussa saattaa esiintyä ääniviiveitä Bluetooth-ominaisuuksien vuoksi.

Sony Corporation is responsible for the Electronics Products & Solutions (EP&S) business in the Sony Group. With the vision of "continuing to deliver Kando and Anshin to people and society across the world through the pursuit of technology and new challenges," Sony will create products and services in areas such as home entertainment & sound, imaging, and mobile communications. For more information, visit: http://www.sony.net/

Caroline Rebecca Schefte

PR Coordinator - Sony Nordics +45 28113609