175 vuotta käsityökaluhistoriaa

STANLEY juhlii 175.vuottaan työkalujen suunnittelussa sekä valmistuksessa, lanseeramalla työkalulaatikoihimme pienen palan historiaa.

STANLEY Limited Edition rullamittassa yhdistyy vuonna 1931 lanseeraamamme STANLEY klasikkon rullamitan pyöreä krominen muoto, nykypäivänpieni koko. STANLEY Limited Edition rullamitta on nyt myynnissä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Aina vuodesta 1843 perustamisestaan lähtien, STANLEY on omistautunut tuotekehitykselle ja innovaatiolle. Valmistamalla laatutuotteita, olemme mahdollistaneet alan ammattilaisille sekä harrastelijoille luotettavat työvälineet. 175-vuotias STANLEY, jatkaa tuotteidensa kehittämistä niin klassikkoista kuten Boxwood nivelmitta, legendaarinen Bailey puuhöylä ja SweetHeart- talttasarja tämän päivän Lasereihin, nostaen työkalujensa ominaisuuksien tasoa luotettavuudessa ja käytännöllisyydessä.

Carl Erik Pedersen, Pohjoismaiden markkinointipäällikkö, “Jo alkutaipaleeltaan asti STANLEY on ollut merkki laadulle, innovoinnille ja arvolle. Me olemme sitoutuneet ylläpitämään STANLEY:n arvokasta mainetta seuraavat 175 vuotta eteenpäin. Työskentelemällä läheisesti ympäri maailman alan-ammattilaisten kanssa, jatkuvasti kehittäen ja parantaen tuotteitamme sekä optimoimalla tuotteidemme käyttömahdollisuudet kestävyydessä ja suorituksessa. Jo vuodesta 1843 huipputuotteemme ovat auttaneet rakentamaan, korjaamaan sekä suojaamaan tätä maailmaa jatkamme suurella ylpeydellä tätä perinnettä tänään sekä pitkälle tulevaisuuteen”.

• Harrastukset

• tape measure
  • hand tools

Olemme työkalualan maailman nro 1 . Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asetamme standardit suorityskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.