Uusi ainutlaatuinen työkaluakku

DEWALT tuo jälleen markkinoille käänteentekevän 54 voltin työkaluakun, jonka kapasiteetti on peräti 12 Ah. Uusi akku on yhteensopiva koko FLEXVOLT-akkujärjestelmän kanssa.

DEWALT mullisti työkalualan jo muutama vuosi sitten esitellessään ainutlaatuisen XR FLEXVOLT -akkujärjestelmänsä. XR FLEXVOLT on ollut DEWALTin historian suurimpia menestystarinoita, sillä sen ansiosta rakennustyömailla on pystytty käyttämään tehokkaita ammattilaistason akkukäyttöisiä työkaluja johdollisten työkalujen sijaan. Siitä lähtien DEWALT on pysynyt kehityksen kärjessä ja nostaa nyt rimaa entisestään uudella DCB548 XR FLEXVOLT 12 Ah -järjestelmällä. Uudella työkaluakulla on entistäkin pidempi käyttöaika sekä parempi suorituskyky ja tuottavuus. Tehokkaampaa työkaluakkua ei markkinoilta tällä hetkellä löydy.

Uusi akku on saman kokoinen ja painoinen kuin aikaisempi 54 voltin 9 Ah:n FLEXVOLT-akku, mutta tarjoaa paljon enemmän tehoa. Akku soveltuu näin erityisen hyvin katkaisu- ja jiirisahoihin sekä sirkkeleihin, mutta myös sekoittajiin ja kompressoreihin. Akku on yhtä tehokas kuin 230 voltin johdollinen työkalu, ja täydellä akulla voi esimerkiksi katkaista 136 kappaletta 16 mm:n paksuista betoniterästankoa. Aikaisempi 54 voltin 9 Ah:n akku katkaisee yhdellä latauksella 16 mm:n tankoja 96 kappaletta.

Uusi 12 Ah:n akku on luonnollisesti yhteensopiva DEWALTin 54V XR FLEXVOLT -työkalujärjestelmän kanssa ja sopii myös kaikkiin DEWALTin nykyisiin 18 voltin XR-työkaluihin ja -latureihin. Lisäksi akussa on älykäs LED-varaustilanilmaisin, joka varoittaa käyttäjää, kun akun varaus alkaa laskea tai akku täytyy ladata.

Hinta noin 329 euroa.

• Moottori

• powertools

Olemme työkalualan maailman nro 1. Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asetamme standardit suorituskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.