MORTEN VOSS JA STINNE KNUDSEN MUOTOILIJOINA SVEDBERGSILLÄ

Sanonta 'less is more' on nyt osuvampi kuin koskaan aikaisemmin. DK on uutuus, joka on suunniteltu yhteistyössä kahden tanskalaisen muotoilijan kanssa. Se on puhdas ja riisuttu. Suorat linjat antavat modernin ja hienostuneen vaikutelman. Yksityiskohdat on mietitty tarkasti, minkä huomaan muun muassa viistetyistä kulmista ja laatikoiden sisäosista.

DK - Skandinaavista designia

Morten Voss perusti oman studion Kööpenhaminassa vuonna 1994. Yksi hänen tunnetuimmista töistään on klassikko FlightDeck -pöytä. Stinne Knudsen valmistui Tanskan Designkoulusta vuonna 2001, ja on siitä lähtien työskennellyt muotoilun ja sisustuksen parissa. Yrityksessä Morten vastaa suurista linjoista ja Stinne väreistä ja yksityiskohdista. Heidän yhteistyöstään syntyi uutuutemme DK.

- On todella upeaa voida yhdistää Morten ja Stinne Svedbergsiin, heidän muotokielensä sopii erittäin hyvin yksiin meidän tavoitteidemme kanssa, sanoo Svedbergsin varatoimitusjohtaja Stefan Svensson.

Kaikessa näkyy laatu

DK on yksi keino Svedbergsin strategiassa tarjota asiakkaille yksilöllisiä kylpyhuonekalusteita. Valinnanmahdollisuuksia on runsaasti, sekä leveyksissä, väreissä, tasomateriaaleissa ja vetimissä. Myös kaapinovien ja laatikoiden taakse kätkeytyy monia asioita. Kaikessa näkyy laatu.

Lisätiedot ja kuvamateriaalit, ota yhteys:
Eveliina Päiväniemi, p. 09-548 10 303
eveliina.paivaniemi@svedbergs.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuonekalusteet
  • kylpyhuoneelle
  • kylpyhuone

Svedbergs aloitti toimintansa peltisepänverstaana 1920 ja alkoi valmistaa uudentyyppisiä peilikaappeja vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla Svedbergs aloitti kylpyhuonekalusteiden valmistuksen ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntauksen; kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia ja kehittää jatkuvasti valikoimaansa vastaamaan kuluttajien tarpeita kylpyhuoneissa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.