Svedbergs Tuusulan asuntomessuilla Finnlog Hetenassa

Finnlog on rakentanut asuntomessualueelle veistoksellisen modernin ja ekologisen omakotitalon, jonne Svedbergsin kylpyhuonekalusteet istuvat luontevasti linjakkaiden muotojen, pitkäikäisten materiaaliensa ja ympäristöystävällisen tuotantonsa ansiosta. Luvassa on kokonaisuus, joka ihastuttaa käyttäjäänsä vuosi toisensa jälkeen.

Modernia ja ajatonta ympäristö huomioiden

Svedbergsin johtava ajatus kaikessa toiminnassa on ympäristön huomioon ottaminen. Kestävät, aidot ja laadukkaat materiaalit sekä ajaton muotoilu ovat kulmakiviä, joista Svedbergsin kalusteet tunnistaa. Finnlogin massiivipuutalo taas on hengittävä ja muoviton, samalla modernin ajaton ja näin luonteva koti näille kylpyhuonekalusteille.

Arkkitehti Mikki Ristolan suunnittelemassa omakotitalossa suomalainen puurakentamisperinne on yhdistetty nykyaikaiseen arkkitehtuuriin. Kohteessa on kaksi erillistä kylpyhuonetta, jossa toinen henkii puhtaan vaaleaa ja toinen taas dramaattista mustaa. ”Etsin Finnlog Hetenaan laadukkaita ja kosteutta hyvin kestäviä kylpyhuoneen kalusteita. Svedbergsin Forma-sarjasta löytyi kalustekokonaisuudet, jotka sopivat mitoitukseltaan ja tyyliltään kohteen kylpyhuoneisiin”, kertoo asunnon sisustuksesta vastaava sisustussuunnittelija Heli Virtanen.

”Tyylikkäät himmennettävät Selfie -peilit, Fross –pesualtaat, pyyhekuivaimet ja sadesuihkut täydensivät kokonaisuuden persoonalliseksi ja toimivaksi. Svedbergsin kanssa oli miellyttävä asioida, sillä asiakaspalvelu oli koko prosessin ajan asiantuntevaa, tarkkaa ja ystävällistä”, hän jatkaa.

Toivottavasti yleisen infektiotilanteen helpotuttua myös messuyleisö pääsee elokuussa tutustumaan messujen arkkitehtoniseen helmeen.

Lisätiedot ja kuvamateriaali, ota yhteyttä:

Elina Kunnas

Markkinointikoordinaattori

elina.kunnas@svedbergs.fi, puh: 09 584 10 303

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• peili
  • allaskaappi
  • tuusula
  • asuntomessut
  • messut
  • kylpyhuonekalusteet
  • kylpyhuone
  • design
  • 2020
  • svedbergs
  • suihkut
  • värit
  • pyyhekuivain
  • trendit
  • uutuudet
  • uutuustuotteet

Svedbergs aloitti toimintansa peltisepänverstaana 1920 ja alkoi valmistaa uudentyyppisiä peilikaappeja vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla Svedbergs aloitti kylpyhuonekalusteiden valmistuksen ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntauksen; kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia ja kehittää jatkuvasti valikoimaansa vastaamaan kuluttajien tarpeita kylpyhuoneissa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.

Elina Kunnas

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori +358 9 584 10 303 svedbergs.fi