Entistä kansainvälisempi

Entistä kansainvälisempi

Sweco-konserni on Pohjoismaiden johtava rakentamisen asiantuntijayritys, joka toteuttaa projekteja 80 maassa. Helmikuun alusta Sweco Ympäristöksi nimen vaihtanut AIRIX Ympäristö on ollut osa Sweco-konsernia vuodesta 2012. Asiakkaille tämä merkitsee palveluja, joissa voidaan hyödyntää entistä laajemmin kansainvälistä kokemusta.

AIRIX Ympäristön kuuluminen Swecoon on tuonut mukanaan lisää kansainvälisiä tehtäviä. Niihin on kuulunut esimerkiksi noin kahdenkymmenen moskovalaisen metroaseman kevyen liikenteen yhteyksien kehittäminen.

– Asiakkaiden kannalta kansainvälisyys tarkoittaa sitä, että voimme kansainvälisiin kokemuksiin pohjautuen suunnitella esimerkiksi kohdennettua matkailurakentamista erilaisten kansainvälisten asiakasryhmien tarpeisiin, Sweco Ympäristön kehitysjohtaja Kimmo Vähäjylkkä sanoo.

– Entistä vahvempaa osaamista voidaan nyt tarjota myös liikennesuunnitteluun. Konsernin sisältä Ruotsista löytyy liikennesuunnittelun asiantuntemusta, jota voidaan hyödyntää Suomessa.

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t