​Kehykset rakastavat punahuulia – vinkit tyylikkääseen silmälasimeikkiin

​Kehykset rakastavat punahuulia – vinkit tyylikkääseen silmälasimeikkiin

Tulevan kevään ja erityisesti ystävänpäivän kunniaksi aloin kirjaimellisesti näkemään ”punaista” ja ajattelin jakaa muutaman vinkin liittyen punaisen huulipunan ja silmälasien yhdistämiseen.

Ensin kuitenkin erinomaisia uutisia punaisen ja muidenkin värien ystäville: nimittäin kevään kehysvalikoima tuo mukanaan uskomattoman määrän herkullisia sävyjä, vai mitä sanoisitte esimerkiksi näistä upeista uutuuksista?

Dolce & Gabbanan kevätkehyksissä on todellista kukkaloistoa.

Face à Facen punaisissa uutuuskehyksissä on ihastuttava pieni korkokenkä sangan päässä!

Silmälasien ja huulipunan liitto kestää

Kehykset ovat kasvojen sydänystävä, kuten myös kaunis huulipuna. Oikean sävyisen huulipunan ja kehyksien yhdistämiseen kannattaa käyttää hieman ajatustyötä, sillä parhaimmillaan lopputulos voi olla todella juhlava ja säväyttävä! Tässä siis ystävänpäivän kunniaksi muutama vinkki punaisen huulipunan ja kehysten yhdistämiseen, olkaa hyvät.

1. Kylmää vai lämmintä sävyä? Kumpikin ovat upeita, kunhan mallaa punansa kehysten sävyn mukaan. Kylmän sävyinen punainen sopii hyvin lämpimän sävyiselle tai hieman kellertävälle iholle.

2. Less is more! Punaiset kehykset ja säväyttävä huulipuna riittävät itsessään ehostuksesi, joten silmämeikki kannattaa jättää hillityksi.

3. Muista pohjustaa punainen huulimeikki hyvin. Käytä huulten reunoille pohjustusvoidetta tai tarkoitukseen suunniteltua kynää. Rajaa ja väritä huulet rajauskynällä ja levitä lopuksi puna. Painele ylimääräinen väri huulilta kasvopaperiin ja lisää näin muutama kerros - saat kestävän huulimeikin kehystesi pariksi!

Punainen huulipuna yhdistettynä kauniisiin kehyksiin pistää hymyilyttämään. :)

Myös asusteilla saa syvyyttä punaiseen pokatyyliin

Mikäli punainen miellyttää, mutta meikkaaminen ei ole oikein juttusi, ei syytä huoleen. Silmälasit nostavat ilmettä jo itsessään, eikä huulipunan ja kehysten yhdistäminen ole ainoa keino leikitellä ihanilla punaisen sävyillä – myös huivit ja korut tukevat upeasti punaiseen perustuvaa pokatyyliä.

Stailausta ”Lady in Red”-tyyliin.

Muistathan muuten piipahtaa Synsamin Tyylipäivillä, mikäli tarvitset apua silmälasien valinnassa tai uusi kehystyyli on ajankohtainen.

Aurinkoisia alkukevään päiviä ja ihanaa ystävänpäivää kaikille!

terkuin,

Tuulia Alanen-Brandt

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.