Kaikki liikkeelle - Samalla viivalla

Kaikki liikkeelle - Samalla viivalla

Kaikkien lasten pitää päästä liikkumaan omilla vahvuuksillaan, samalta viivalta! Siksi Synsam lahjoittaa urheilusilmälasit kaikille näönkorjausta tarvitseville 5–12-vuotiaille lapsille. Pohjoismaiden johtava optikkoketju Synsam lanseerasi Samalla viivalla -ohjelman vuonna 2019 ja on sen jälkeen jakanut jo yli 52 200 paria urheilulaseja lapsille Pohjoismaissa.

Lapsilla on usein vain yhdet silmälasit, ja aikuiset kehottavat helposti lapsia olemaan varovaisia silmälasiensa kanssa. Synsam kuitenkin haluaa, että lapset voivat olla aktiivisia ilman rajoituksia. Siksi Synsam jakaa ilmaiset urheilusilmälasit kaikille näönkorjausta tarvitseville 5–12 -vuotiaille lapsille kaikissa Synsam-liikkeissä valtakunnallisesti. Urheilulasit ovat kestävät ja tarkoitettu liikuntaharrastuksiin, ulkoleikkeihin, hyppelyyn ja hauskanpitoon!

Synsamin Suomen toimitusjohtaja Vesa Mars:
- Kuluneen viiden vuoden aikana, jolloin Synsam on jakanut urheilulaseja lapsille, olemme tulleet entistä tietoisemmiksi siitä, kuinka lapset ja nuoret liikkuvat entistä vähemmän. Synsamilla haluamme kannustaa lasten ja nuorten aktiiviseen vapaa-aikaan, eikä näkemisen haasteet pitäisi koskaan olla esteenä liikkumiselle. Tuntuu erityisen hyvältä, kun olemme saaneet perheiltä paljon positiivista palautetta, kun he ovat saaneet kauttamme ilmaiset urheilulasit.

Nooralotta Neziri toimii Samalla viivalla -kummina ja rohkaisee kaikkia lapsia urheilemaan ja liikkumaan:
- Tarvitsemme kaikkia hyviä ideoita ja toimenpiteitä luodaksemme parempia olosuhteita lasten ja nuorten liikkumiselle ja terveydelle. Synsamin oma-aloitteisuus ja sitoutuminen on loistava esimerkki siitä, kuinka yritys voi olla mukana luomassa todellista muutosta, jossa keskitytään lasten ja nuorten mahdollisuuksiin liikkua enemmän. Näkemisen haaste ei pitäisi koskaan olla esteenä aktiiviselle elämälle, ja kaikkien pitäisi olla samalla viivalla.

Jos et ole vielä hyödyntänyt Samalla viivalla -ohjelmaa, olet tervetullut Synsam-myymälään, jossa asiantuntijat auttavat sinua ja perhettäsi. Suomessa Synsamilla on yli 50 myymälää valtakunnallisesti, katso lähin myymäläsi www.synsam.fi

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.