Tervetuloa silmälasiostoksille Synsamille!

Uutinen -

Synsam Lundi uudistui Porvoossa – entistä laajempi valikoima silmälaseja porvoolaisille!

Synsamin liike on uudistunut kauppakeskus Lundissa. Uudesta liikkeestä löytyy tuttujen optikkojen lisäksi nyt myös entistä laajempi, noin 2000 kehyksen valikoima. Silmä- ja aurinkolaseissa tarjoamme klassikkomallien ja alan johtavien huippumerkkien lisäksi kattavan valikoiman persoonallisia, trendikkäitä ja muodikkaita uutuuksia.

Tarjoamme liikkeessä myös tyylineuvontaa, jossa koulutetut muodin ja tyylin asiantuntijamme auttavat sinua löytämään juuri sinulle sopivat silmälasit. Liikkeestä löydät myös piilolinssit, piilolinssinesteet ja muut optisen alan oheistuotteet sekä näöntarkastus-, työnäkö- ja silmälääkäripalvelut. Lisäksi liikkeessä on saatavilla urheilunäkemisen asiantuntijapalvelut ja kattava valikoima eri lajeihin ja käyttöön sopivia urheilulaseja.

Varaa aika ilmaiseen näöntarkastukseen ja tule tutustumaan kehysuutuuksiin sekä hyödyntämään huikeat edut. Avajaistarjoukset ovat voimassa syyskuun loppuun asti. Samalla kuulet lisää supersuositusta Synsam Lifestyle -silmälasien vuokrauspalvelusta.

Nähdään Synsamilla!

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.