Synsam Myyrmannin avajaisia vietettiin 1.11.2023

Synsam Myyrmannin avajaisia vietettiin 1.11.2023

Synsam laajentaa myymäläverkostoaan pääkaupunkiseudulla, kun uusi Synsam-liike avattiin Vantaan Myyrmäessä kauppakeskus Myyrmannissa keskiviikkona 1.11.2023. Uuden liikkeen myötä pystymme palvelemaan Vantaan ja koko pk-seudun kuluttajia aiempaa paremmin ja monipuolisemmin. Suomessa Pohjoismaiden johtavalla optikkoketju Synsamilla on jo yli 50 liikettä.

Synsam Myyrmannista löydät laajan yli 2000 kehyksen valikoiman silmälaseja, aurinkolaseja ja urheilulaseja, piilolinssit, piilolinssinesteet sekä muut optisen alan oheistuotteet sekä näöntarkastuspalvelut, jatkossa myös silmälääkäripalvelut. Tarjoamme liikkeessä veloituksetonta tyylineuvontaa, jossa Synsamin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa valitsemaan juuri sinulle sopivat kehykset ja linssit laajasta valikoimasta. Kehyksissä ja aurinkolaseissa tarjoamme laadukkaiden perusmallien lisäksi persoonallisia ja muodikkaita uutuuksia, kansainvälisesti tunnettuja tuotemerkkejä sekä kierrätysmateriaalista valmistettuja kehyksiä kuten myös second hand -kehyksiä.

Liikkeessä voit myös tutustua supersuosittuun Synsam Lifestyle™ -sopimukseen. Lifestyle-sopimus on helppo ja huoleton palvelu, mikäli haluat mieluummin vuokrata silmälasisi. Sopimukseen voit valita kolmet tai useammat silmälasit, esimerkiksi moniteho-, luku- tai aurinkolasit. Sopimukseen sisältyy veloituksetta uudet linssit näön muuttuessa, vakuutus, puhdistustuotteet sekä ilmaiset näöntarkastukset. Lisäksi voit kerran vuodessa vaihtaa yhdet kehykset uusiin.

Synsamilta löydät kaiken mitä tarvitset, haitpa vakuuttavaa tyyliä töihin, rennompaa lookia lomalle, edustavaa ilmettä juhliin tai sporttilasit urheiluun.

Tervetuloa tutustumaan uuteen liikkeeseen sekä hyödyntämään huikeat avajaistarjoukset! Voit varata ajan ilmaiseen näöntarkastukseen myös synsam.fi -verkkosivuilla.

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.