Uutta Synsamilta - suojalasit huurteenestopinnoitteella

Uutta Synsamilta - suojalasit huurteenestopinnoitteella

Silmiin kohdistuvia tapaturmia voidaan estää oikeanlaisten silmiensuojainten käytöllä. Kun työntekijä tarvitsee työssään suojalaseja sekä näönkorjausta, on paras vaihtoehto hankkia suojalasit omilla voimakkuuksilla. Synsamilta on nyt saatavilla optisesti hiotut suojalasit myös huurteenestopinnoitteella.

Suojalasien huurtuminen on yleinen ongelma, joka haittaa työntekoa ja on pahimmassa tapauksessa työturvallisuusriski. Synsamilta on nyt saatavilla ratkaisu ongelmaan: suojalasit huurteenestopinnoitteella.

”Huurteenestopinnoite parantaa työturvallisuutta ja tuo käyttömukavuutta haastavampiinkin työolosuhteisiin. Pinnoite on suojalasilinssin molemmilla puolilla, ja se tuo apua kehon lämmöstä johtuvaan huurtumiseen sekä ulkopuolisiin olosuhteisiin: kylmiin, kuumiin ja kosteisiin olosuhteisiin. Pinnoite ei myöskään kulu pois normaalisti puhdistettaessa,” kertoo Synsamin asiakkuusjohtaja Tatu Järvenselkä.

Synsamilla optisesti hiottuihin suojalaseihin on saatavilla huurteenestopinnoite erilliseen, laadukkaaseen kehysmallistoon. Voit tutustua suojalasivalikoimaan kaikissa Synsamin liikkeissä. Synsamin ammattitaitoinen henkilökunta auttaa suojalasien valinnassa huomioiden työn ja työntekijän henkilökohtaiset ominaisuudet. Suojalasikehys valitaan mahdollisimman hyvin suojaavaksi ja kasvoille istuvaksi. Linssien optinen korjaus valmistetaan huomioiden tarvittavat työetäisyydet. Suojalasit pyritään valmistamaan niin, että työntekijä pystyy käyttämään niitä koko työpäivän ajan, mikä parantaa työturvallisuutta.

Löydät lähimmän Synsam-liikkeen yhteystiedot synsam.fi-verkkosivuilta.

Synsam Työnäköpalvelut

Tatu Järvenselkä, asiakkuusjohtaja, tatu.jarvenselka@synsam.fi, p.050 343 3478

tyonako@synsam.fi, https://www.synsam.fi/silmalasit-tyohon

Vesa Mars

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 50 4477 681
    Sami Verno

Lehdistön yhteyshenkilö Brand Manager Viestintä +358 40 831 9497

Synsam on Pohjoismaiden johtava optisen vähittäiskaupan ketju

Synsam Group on yksi Euroopan johtavia optisen vähittäiskaupan ketjuja, joka tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuisia silmänterveyden ja silmälasimuodin ratkaisuja asiakkaiden erilaisiin elämäntapoihin ja tarpeisiin.