Esimerkkejä Whistleblower-ohjelmistopalvelujen tarjoajista

Esimerkkejä Whistleblower-ohjelmistopalvelujen tarjoajista

Kerroimme elokuussa tiedotteessamme erilaisista tavoista toteuttaa Whistleblower-ilmoituskanava.

Julkaisimme nyt whistleblower-ohjelmistoja ja -palveluita tarjoavien toimijoiden itsestään laatimia esittelyjä Taloushallintoliiton sivuilla. Lista ei ole Taloushallintoliiton tai taloushallintoalan suosituslista vaan perustuu toimittajien omaan ilmoitukseen. Nämä ohjelmistotoimittajat näkevät tilitoimistot kiinnostavana asiakasryhmänä ja oman tuotteensa tilitoimistoille hyvin soveltuvana.

Jos asiakaskuntaanne tai muihin sidosryhmiinne kuuluu yritys, joka tuottaa ja tarjoaa Whistleblower-ohjelmistoja, he voivat laittaa itsestään lyhyen esittelyn janne.fredman@taloushallintoliitto.fi. Lisäämme listalle.

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Johtava asiantuntija, taloushallinto Tilisanomat- ja Tilitoimistossa-lehden päätoimittaja 050 597 0223

Julkaisuun liittyvää sisältöä:

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat 140 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

Taloushallintoliitto
Salomonkatu 17 A 11. krs