Suosittelemme valitsemaan etäosallistumisen tapahtumiimme, mikäli tilanteesi ei täytä koronapassin edellytyksiä

Olemme erittäin iloisia, että suurten tapahtumien, kuten Tilitoimistopäivien sekä Palkkahallintopäivien järjestäminen on ollut tänä syksynä mahdollista. Tällä viikolla saamme tavata kollegoita muun muassa Tampereella ja Seinäjoella.

Haluamme, että tapahtumiimme osallistuminen on jatkossakin turvallista, joten suosittelemme vahvasti, että tilaisuuksiimme saapuvat paikalle vain täyden rokotussuojan saaneet, koronan jo sairastaneet tai koronatestillä testatut kävijät ja näytteilleasettajat. Tämä suositus on voimassa kaikissa tapahtumissamme sekä koulutuksissamme.

Jos tilanteesi ei täytä koronapassin edellytyksiä, pyydämme sinua valitsemaan tai vaihtamaan osallistumisesi etäosallistumiseen. Etäosallistumiseen vaihtaminen sujuu erittäin joustavasti lähettämällä viestiä osoitteeseen koulutus@taloushallintoliitto.fi

Emme kuitenkaan voi vaatia koronapassin esittämistä sellaisilla paikkakunnilla, joissa ei ole koronapassin käyttöönottoa edellyttäviä rajoituksia. Koronapassia ei siis kysytä esimerkiksi Tampereen ja Seinäjoen tapahtumissamme tällä viikolla.

Seuraamme aktiivisesti koronauutisointia, paikkakuntakohtaisia suosituksia sekä mahdollisuutta ottaa koronapassi käyttöön tapahtumissamme.

Ethän myöskään saavu tilaisuuksiin sairaana tai oireilevana, vaikka koronapassin edellytykset täyttyisivät.

Koronapassista voi lukea esimerkiksi Sosiaali- ja terveysministeriön sivuilla https://stm.fi/koronapassi

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064