Taloushallinnon työ ja tulevaisuus 27.5.2021 – tule mukaan maksuttomaan online-tapahtumaan

Tule mukaan Taloushallintoliiton järjestämään taloushallinnon työtä ja tulevaisuutta käsittelevään tapahtumaan torstaina 27.5.2021 klo 9–13!

Taloushallintoala on muutoksessa ja se vaatii muutoksensietokykyä sekä uudistusta myös alan ammattilaisilta ja toimijoilta. Taloushallinnon työ ja tulevaisuus on enemmän kuin webinaari – se on online messutapahtuma. Tapahtumassa käsitellään alan polttavimpia kysymyksiä, annetaan vinkkejä henkilökohtaiseen kehittymiseen ja avataan alan kuumimpia trendejä. Tapahtumassa koet myös mieleenpainuvia kohtaamisia tapahtuman kumppaneiden kanssa.

Taloushallinnon työ ja tulevaisuus -tapahtuman teemoina ovat muutos, teknologia ja osaaminen:

1. Muutos-aihetta käsitellään haastatteluissa, joiden punainen lanka löytyy toimialan ja työelämän muutoksesta.

2. Teknologia-osio on varattu nimensä mukaisesti puheenvuoroille alan huipputeknologiasta.

3. Taloushallinnon työ ja tulevaisuus-paneelin teemana on osaaminen eli mitä, kuka, milloin ja miksi.

Vetonaulana on lisäksi inspiroiva keynote-puheenvuoro ja päivä huipentuu yhden Suomen puhutuimman artistin yksityiskeikkaan!

Tarkempi ohjelma julkaistaan huhtikuun aikana. Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan täällä!

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t