Health Awards 2019 –kilpailun kuusi finalistia esittäytyvät videoilla

Health Awards 2019 –kilpailun kuusi finalistia esittäytyvät videoilla

Tamron järjestämä, suomalaista terveystyötä palkitseva Health Awards 2019 –kilpailu on loppusuoralla. Vuoden Terveysteko ja Vuoden Terveysinnovaatio –tunnustuksista kilpailee yhteensä kuusi finalistia. Esittelyvideoilla finalistit kertovat terveystyöstään ja –innovaatioistaan.

Voittajat valitsee terveysalan ammattilaisista koostuva Health Awards –tuomaristo. Voittajat julkistetaan 24.1. Health Awards & Foresight Forum 2019 –kutsuvierastapahtumassa, jota on mahdollisuus seurata verkossa livestream-lähetyksenä.

Voittajien valinnassa painotetaan terveysteon ja –innovaation myönteistä vaikutusta suomalaisten terveyteen ja hyvinvointiin.Myös tekojen ja innovaatioiden uutuusarvo ja monistettavuus ovat merkittäviä palkitsemisen perusteita. Molempien sarjojen voittajat saavat 5 000 euron rahapalkinnon.

Katso videot

#healthawardsfi