TCS on Microsoftin vuoden toimittaja

TCS on Microsoftin vuoden toimittaja

Tata Consultancy Servicesin ratkaisut auttavat Microsoftia vauhdittamaan digitaalisia innovaatioita, tarjoamaan ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Globaali IT-palvelutalo Tata Consultancy Services (TCS) on voittanut Microsoftin vuoden parhaalle toimittajalle myöntämän 2022 Microsoft Supplier of the Year -palkinnon suurten toimittajien kategoriassa.

TCS sai Microsoftilta tunnustusta tarkkuutta parantavista automaatioratkaisuistaan ja niiden nopeasta markkinoilletuonnista. TCS sai kiitosta myös monipuolisesta toimialaosaamisestaan, jonka ansiosta Microsoft voi palvella asiakkaitaan entistä paremmin.

TCS on ollut Microsoftin strateginen kumppani yli 22 vuoden ajan teknologian modernisointi- ja digitalisaatioprojekteissa sekä hankkeissa, jotka parantavat asiakkaiden kykyä vastata liiketoiminnan nopeisiin muutoksiin ja edistävät monimuotoisuutta, osallisuutta, käytettävyyttä ja vastuullisuutta. TCS tekee yhteistyötä kaikkien Microsoftin liiketoiminta-alueiden kanssa, mukaan lukien tuottavuustyökalut, pelit, toiminnanohjaus ja tietoturva, ja toimittaa asiakkaille niiden puitteissa muun muassa analytiikan, tuotekehityksen, digitaalisen markkinoinnin, asiakastuen ja infrastruktuurin hallinnan palveluita.

Hyödyntäen syvällistä toimialatuntemustaan TCS on toimittanut Microsoftille myös lukuisia edistyksellisiä ratkaisuja yhtiön liiketoiminnan tueksi, esimerkiksi liiketoimintatiedon hallintaan tarkoitetun tuotteen sekä yhtenäisen, laajennettavan ja skaalautuvan alustan, joka tarjoaa muun muassa käyttöönottoon liittyvää analytiikkaa yhdistämällä dataa eri Microsoft-laitteista ja -palveluista.

Saamansa palkinnon lisäksi TCS oli yksi Trailblazer: Innovation & Creation -kategorian finalisteista kehittämiensä uuden sukupolven konseptien ansiosta.

”TCS toimittaa johdonmukaisesti automaatioratkaisuja, jotka auttavat säästämään aikaa ja parantavat tarkkuutta. TCS on luotettu strateginen kumppani, joka varmistaa, että voimme tarjota palveluja ympäri vuorokauden ilman keskeytyksiä”, sanoi James Cavanagh, joka vastaa Microsoftin strategisten toimittajien ryhmästä.

”Tämän palkinnon vastaanottaminen on kunnia meille kaikille TCS:llä. Olemme ylpeitä saadessamme toimia Microsoftin kumppanina useissa suurissa digitalisaatiohankkeissa myös Suomessa. Tämä palkinto on osoitus yhtiömme sitoumuksesta tuottaa jatkuvasti muista erottuvia palveluita ja poikkeuksellisen hyviä tuloksia. Toimiala- ja teknologiaosaamisemme sekä innovaatioihin ja automaatioon tekemämme investoinnit ovat auttaneet Microsoftia tarjoamaan ensiluokkaisia asiakaskokemuksia”, sanoo TCS:n Suomen maajohtaja Subhadipta Samantray.

Yhtenä maailman suurimmista järjestelmäintegraatioita tarjoavista yrityksistä TCS tekee Microsoftin kanssa yhteistyötä myös yhteisten go-to-market-hankkeiden parissa sekä vauhdittaa asiakkaidensa kasvua ja digitalisaatiota Microsoftin teknologioita hyödyntävillä innovatiivisilla ratkaisuilla toimialaosaamisensa ja asiakasymmärryksensä tukemana.

TCS:llä työskentelee yli 50 000 Microsoft-teknologioiden asiantuntijaa, ja yhtiö on toimittanut yhteensä yli 1000 Azure-toteutusta sadoille asiakkaille ympäri maailman. TCS on yksi Microsoft-ekosysteemin tunnustetuimmista kumppaneista. Se on saanut lukuisia Microsoftin globaaleja Vuoden Kumppani -tunnustuksia, minkä lisäksi se on saavuttanut muun muassa 17 Microsoft Advanced Specialization -erikoistumista. TCS on Microsoft Business Applications 2022/2023 Inner Circle -kumppaniverkoston jäsen. Yhtiölle on myös myönnetty Microsoft Azure Expert Managed Service Partner -sertifikaatti.

TCS on globaali IT-palveluita ja liiketoimintaratkaisuja tarjoava yhtiö, joka on toiminut monien maailman suurimpien yritysten muutoskumppanina jo yli 50 vuoden ajan. TCS hyödyntää teknologiaratkaisuissaan yhtiön ainutlaatuista Location Independent Agile™ -toimitusmallia.

TCS on osa Tata-konsernia, joka on Intian suurin teollinen monialayritys. TCS työllistää yli 615 000 huippupätevää konsulttia 46 maassa ja sen liikevaihto oli 31.3.2022 päättyneellä tilikaudella 25,7 miljardia Yhdysvaltain dollaria. TCS on listattu BSE- ja National Stock Exchange -pörsseissä Intiassa. TCS:n proaktiivinen asennoituminen ilmastonmuutokseen ja palkittu työ yhteisöjen hyväksi eri puolilla maailmaa on tuonut yhtiölle aseman merkittävissä kestävän kehityksen mittareissa, kuten Dow Jones Sustainability Index (DJSI), MSCI Global Sustainability Index ja FTSE4Good Emerging Index. Lisätietoja osoitteessa www.tcs.com ja Twitterissä @TCS.

TCS on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1991. Yrityksen suomalaisia, ruotsalaisia, norjalaisia ja tanskalaisia asiakkaita palvelee kaikkiaan 20 000 asiantuntijaa. Viimeksi kuluneiden 13 vuoden aikana TCS:n asiakkaat ovat joka vuosi valinneet yrityksen parhaaksi IT-konsultointipalvelujen toimittajaksi Pohjoismaissa. TCS on myös saanut huipputyönantajan Top Employer -tunnustuksen Suomessa kaksi vuotta peräkkäin.