TCL 10 Pro erottui edukseen CES 2020 -messuilla

TCL:n uusi älypuhelin erottui edukseen CES 2020 -messuilla

Vuotuinen kuluttajaelektroniikan tapahtuma CES-messut (Consumer Electronics Show) käynnistyi Las Vegasissa 8.1.2020. Kattavasti matkapuhelintietoa tarjoavan Phone Scoop -sivuston perustajan ja alan asiantuntijan Richard Bromen mielestä TCL:n uusi älypuhelinmalli, TCL 10 Pro, edusti parasta designia CES-messuilla.

Phone Scoop -sivustolla 9.1. julkaistussa artikkelissa Richard avaa perusteluja TCL 10 Pro:n valinnalle:

TCL 10 Pro teki vaikutuksen ulkonäöllään ja tuntumallaan. Vain harva puhelin pääsee lähellekään sitä, ja vielä harvempi alle 500 dollarin hintaluokassa. Todellinen kaunotar! Design perustuu laidan yli sulavasti kaartuvaan upeaan OLED-näyttöön, ja kokonaisuus on slimmattu ja miellyttävä. Metallirunko tuntuu hyvältä, mutta reunoiltaan kaartuva mattalasinen tausta vielä paremmalta. Mattapinta on paitsi hyvännäköinen, myös käytännöllinen, koska siinä eivät sormenjäljet näy. Hienovarainen hohto ja liukuväri ovat kombinaatio, jolla saadaan aikaan todellista eleganssia. Kameraosan muusta taustasta erottava raita on myös pikantti yksityiskohta. TCL 10 Pro osoittaa, miltä puhelinten kuuluu näyttää ja tuntua vuonna 2020.”

Jos haluat saada tarkemman kuvauksen siitä, millaisen vaikutuksen TCL:n uusi 10-sarjan älypuhelin messuilla teki, lue Richard Bromen artikkeli Phone Scoop -sivustolla:

TCL 10 Pro oli myös kulttuurin, teknologian ja tieteen uutissivuston CNETin arvioijien mieleen. CNET julisti TCL 10 Pro:n CES-messujen tyylikkäimmäksi älypuhelimeksi ja piti sitä Samsung Galaxy S10:n varteenotettavana vaihtoehtona omassa hintaluokassaan. CNET-sivustolla 9.1. julkaistussa artikkelissa Jessica Dolcourt kirjoittaa muun muassa näin:

Monen muun CES-messuilla esiteltävän tuotteen tavoin olin tutustunut TCL 10 Pron ominaisuuksiin jo ennen kuin näin itse laitetta, mutta kun sain puhelimen käteeni, olin myyty! En ole pitkiin aikoihin nähnyt toista näin kaunista uutta puhelinta. Se on kuin Galaxy S10:n klooni, erityisesti etupuolelta, mutta huomattavasti edullisempi – alle 500 dollaria – verrattuna Galaxyn jopa yli 800 dollarin kipuaviin hintoihin. TCL:n omaa tuotantoa oleva näyttö ihastutti välittömästi: värikylläinen ja huipputarkka AMOLED-paneeli, joka kaartuu laidoilta upeasti. Tämä puhelin jätti kertaheitolla kaikki muut varjoonsa.

CNET-artikkeli on kokonaisuudessaan luettavissa täällä:

TCL 10 Pro esitellään yksityiskohtaisemmin Mobile World Congress -messuilla (MWC 2020) Barcelonassa helmikuun lopussa.