Phuket, Thaimaa

Tjäreborg tuo digitaalista lomatunnelmaa suoraan kotiin

YouTubesta löytyvät digitaaliset takkatulet ovat viime vuosina tuoneet tunnelmaa moniin talvipimeisiin suomalaiskoteihin. Nyt Tjäreborg tuo tv-takalle vaihtoehdoksi tv-loman, joka loihtii etelän tunnelmaa kaikille aurinkoa, merta ja lomaa kaipaaville suomalaisille.

– Tunnelmallinen takkatuli on toki toisinaan mukava, mutta juuri nyt monet kaipaavat myös valoon, aurinkoon ja meren rantaan. Jos me emme voi tällä hetkellä matkustaa toivomaamme lomaparatiisiin, on lomaparatiisin tultava omaan olohuoneeseemme, sanoo Jessica Virtanen, Tjäreborgin maajohtaja.

Tjäreborg ilahduttaa nyt lomannälkäisten odotusaikaa ja lievittää lomakaipuuta digitalisella lomaparatiisilla YouTubessa. Tv-loma sisältää kaksi kahdeksan tunnin mittaista videofilmiä Thaimaasta, ja valintansa mukaan voi nauttia joko aurinkoisesta rantapäivästä tai upean auringonlaskun värjäämästä maisemasta.

– Rentouttava aaltojen kohina ja kauniit rantamaisemat tuovat toivottavasti iloa arkeen ja lievittävät lomatuskaa, kunnes on taas aika nousta lentokoneeseen.

Tjäreborgin tv-loma on toteutettu yhteistyössä tanskalaisen Robert/Boisen & Like-minded -mainostoimiston kanssa.

Katso filmit täältä >>

Lisätiedot: Jessica Virtanen, maajohtaja, Tjäreborg, jessica.virtanen@tjareborg.fi, p. 040 524 7116

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien.