Ocean Beach Club, Kreeta.

Tjäreborgilla on 7 päivän rahanpalautustakuu sekä aiempaa paremmat matkojen muutos- ja peruutusehdot.

Ainoana suomalaisena matkanjärjestäjänä Tjäreborg takaa nyt asiakkaille rahat takaisin 7 päivässä, jos matka jostain syystä peruuntuu. Tjäreborg on jo aikaisemmin parantanut muutos- ja peruutusehtoja siten, että lomalennolle varattua matkaa voi muuttaa veloituksetta useampaan kertaan, kunhan matkan alkuun on vähintään 30 päivää. Tästä päivästä lähtien asiakkaat voivat perua matkansa vielä 60 päivää ennen lähtöä.

Tjäreborgin uuden rahanpalautustakuun ansiosta asiakkaat saavat rahansa takaisin 7 päivän sisällä, jos matka jostain syystä peruuntuu (matkapakettilain mukaan palautus on suoritettava 14 päivän sisällä).

• Tiedämme, että moni haluaa matkustaa ulkomaille juuri nyt. Samanaikaisesti koronaviruksen vaikeuttama tilanne aiheuttaa epävarmuutta, eikä uutta matkaa uskalleta varata. Monia askarruttaa ajatus, milloin rahat palautetaan, jos matka jostain syystä peruuntuu. Haluamme, että asiakkaamme tuntevat olonsa turvalliseksi, joten olemme päättäneet tehdä varausehdoista entistäkin joustavammat muuttamalla muutos- ja peruutusehtoja sekä lupaamalla rahanpalautuksen 7 päivän sisällä, kertoo Fredrik Henriksson, Nordic Leisure Travel Groupin viestintäjohtaja.

Paremmat muutos- ja peruutusehdot
Rahanpalautustakuun lisäksi Tjäreborg on parantanut muutos- ja peruutusehtojansa. Nyt asiakkaat voivat perua lomalennolle varaamansa matkan viimeistään 60 päivää ennen lähtöä, ja kuluina peritään ainoastaan 20 €/hlö.

Tjäreborg on jo aikaisemmin tarjonnut asiakkaille ilmaisen  Muutos- ja peruutusturvan varauksen yhteydessä. Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturvaan sisältyy mm. mahdollisuus muuttaa varausta useampaan kertaan ilman kuluja, kunhan matkaan on vähintään 30 päivää.

Rahanpalautustakuu, joka koskee matkoja reitti-ja lomalennoilla, sekä lomalentoja koskevat laajennetut muutos-ja peruutusehdot ovat voimassa varauksilla, jotka on varattu 23.10.2020 alkaen, ja joiden viimeinen lähtöpäivä on 30.9.2021 .

Safe Travel -turvallista ja luotettavaa matkustusta
Kun varaat matkan Tjäreborgilta, sisältyy matkaan aina Safe Travel – Tjäreborgin laajennetut turvallisuuskäytännöt, ennen matkaa, matkan aikana ja matkan jälkeen. Ilmaisen Muutos- ja peruutusturvan sekä tiukempien turvallisuuskäytäntöjen lisäksi matkan hintaan sisältyy Kanariansaarten viranomaisten tarjoama covid-19-vakuutus kaikille Kanariansaarille matkustaville.

Jessica Virtanen, maajohtaja Tjäreborg, puhelin 09 123 7316, jessica.virtanen@tjareborg.fi

Tjäreborg on toiminut Suomessa matkanjärjestäjänä vuodesta 1966 lähtien.