Tjäreborgin uusi mobiiliavain

Tjäreborgin hotellihuoneet avautuvat pian asiakkaan omalla älypuhelimella!

Tjäreborg on kehittänyt mobiilisovellustaan yhteistyössä ASSA ABLOYn kanssa, jotta asiakkaat voivat tulevaisuudessa käyttää omaa älypuhelintaan hotellihuoneen avaimena. Tarkoituksena on helpottaa asiakkaiden sisäänkirjautumista hotelliin ja tällä tavalla parantaa asiakaskokemusta entisestään.

Mobiiliavaimet otetaan aluksi käyttöön Tjäreborgin Ocean Beach Club -konseptihotellissa Kreetalla tänä kesänä. Ensimmäisessä vaiheessa testiryhmä on rajattu, mutta jatkossa tarkoituksena on laajentaa mobiiliavainten käyttöä myös muihin konseptihotelleihin.

- Olemme valinneet muutamat testihuoneet Kreetan O.B.C. -hotellissa, joissa asiakkaamme voivat hotellin vastaanoton sijaan suunnata suoraan bussilta huoneisiinsa. Ainoa mitä he tarvitsevat on oma älypuhelin, johon on ladattu Tjäreborg-sovellus. Huoneen avain latautuu sovellukseen muutama päivä ennen matkan alkua, kertoo Tjäreborgin tiedotuspäällikkö Arja Pucilowski.

Tjäreborgin omia konseptihotelleja kuten Sunwing Family Resorts -hotelleja, Ocean Beach Club by Sunwing -hotelleja sekä aikuisille tarkoitettuja Sunprime-hotelleja kehitetään jatkuvasti asiakkaiden palautteiden pohjalta. Asiakkaiden elämyksistä halutaan tehdä mutkattomia. Edellä mainituissa konseptihotelleissa on käytössä mm. Easy Travel -palvelu, jonka avulla asiakkaat voivat tehdä kotimatkan lähtöselvityksen jo hotellilla eikä lentokentällä tarvitse enää jonottaa matkalaukkujen kanssa lähtöselvityksessä. Myös kuljetukset lentokentän ja hotellin välillä ovat suorat ilman että pysähdyksiä on muilla hotelleilla. Mobiiliavainkortit tulevat entisestään lisäämään asiakkaiden lomamukavuutta.

- Mobiiliavaimet vapauttavat myös henkilökunnan aikaa keskittyä entistä enemmän asiakkaisiimme sekä heidän lomakokemuksiinsa, jatkaa Pucilowski.