BT Levio LWI160

Uusi BT Levio LWI160

"Uusi LWI160 on luokkansa kompaktein trukki, joka tarjoaa erittäin laajan ja joustavan energiaratkaisun yhdessä optimoidussa konekoossa, asettaen uuden vertailukohdan", sanoo Fredrik Nilsson, Toyota Material Handling Europen varastotrukkien tuotepäällikkö.

Suunnittelupalkinto ainutlaatuisesta modulaarisesta lähestymistavasta

Täydellisenä esimerkkinä Toyotan jatkuvan parantamisen lupauksesta (kaizen) Toyota Material Handling on luonut uuden sukupolven innovatiivisen lavansiirtovaunun. LWI160 on optimoitu palvelemaan asiakkaidemme materiaalinhallinnan kiihtyvää sähköistymistä luomalla täysin uudenlaisen modulaarisen ja kompaktin konseptin. Sisäänrakennetun litium-ioni-akun ja telematiikan ansiosta korkealaatuinen, kompakti muotoilu on palkittu vuoden 2020 iF-suunnittelupalkinnolla. LWI160 on uuden aikakauden alku, jonka avulla Toyota voi optimoida uuden sukupolven trukkimalliston tarjotakseen asiakkaille entistä paremman ratkaisun materiaalinkäsittelytoimintoihinsa.

Parempi energiatehokkuus

Toyotan uusi BT Levio Li-ion -malli on erittäin kompakti kone, joka on entistä pienempi ja kevyempi vaarantamatta suorituskykyä ja tuomalla energiatehokkuuden uudelle tasolle. BT Levio LWI160, 24v tarjoaa joustavia energiaratkaisuja. Koneessa on kolme akkukapasiteettia: 50, 105 ja 150 Ah Li-ion, ja se tarjoaa helpon ja nopean akun varauksen sekä räätälöityjä energiaratkaisuja asiakkaan tarpeista riippuen.

Helppo liikuteltavuus

BT Levio LWI160:n automaattinen kaareajon nopeuden rajoitus tuo turvaa käyttäjälle ja käsiteltävälle kuormalle. Erinomainen käytettävyys ja kevyt rakenne mahdollistaa käytön monipuolisissa käyttöympäristöissä. LWI160 on ihanteellinen työskentelyyn ahtaissa tiloissa, kuten vähittäismyynnissä, kaupoissa ja supermarketissa, mutta sopii myös lastaamiseen ja purkamiseen. Uusi LWI160 on erittäin kevyt, noin 270 kg. Koneen pituus ilman haarukoita on 419 mm ja leveys 726 mm. Pieni koko ja tehokas moottori energiatehokkaimmaalla akkutekniikalla tekevät LWI:stä markkinoiden kiinnostavimman uutuuden.

Kategoriat

Toyota Material Handling Finland Oy (TMHFi) on Suomen johtava materiaalinkäsittely- ja sisälogistiikkaratkaisujen toimittaja. Toyotan tehtävänä on tuottaa, palveluja, ratkaisuja ja tuotteita, joiden avulla voidaan kehittää sisälogistiikan tuottavuutta, sisälogistiikan prosesseja sekä varasto- ja logistiikkatiloja. Laajaa Toyota- ja BT-trukkien tuotevalikoimaa täydentävät Kalmar Light-sarjan trukit, monipuoliset jälkimarkkinointipalvelut, koulutuspalvelut, Toyota Racking Solutions -varastokalusteet, automaatioratkaisut ja Toyota I_Site – kalustonhallintajärjestelmä, jonka avulla voidaan johtaa sisälogistiikan tuottavuutta ja kustannuksia. Yhtiön palveluksessa on 140 henkilöä ja liikevaihto on lähes 50 miljoonaa euroa. TMHFi on ISO14001-sertifioitu Toyotan kestävänkehityksen strategian mukaisesti. Yritys kuuluu maailman suurimman trukkivalmistajan Toyota Industries Corporationin materiaalinkäsittelyliiketoiminnasta vastaavaan Toyota Material Handling Groupiin.

Yhteyshenkilö/-t

Jens Rantanen

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Markkinointi 010 575 7325

Toyota Material Handling Finland Oy