Tiedote -

Valokuvaaja-äiti toteutti unelmansa ja julkaisi lastenkirjan lapsettomuuden peloista, hedelmöityshoidoista, keskenmenosta ja sairaan lapsen syntymästä

Satu Mali on 37-vuotias vihtiläinen äiti ja valokuvaaja. Hän jäi melkein lapsettomaksi. Unelmien tavoittelu, niin perheen perustamisessa kuin lastenkirjan kirjoittamisessa yhdistyivät. Kirja julkaistiin 16.11.2016. Lapsilukijalle kirja avautuu eri tasolla, kuin aikuiselle. Lapsilukija löytää tarinasta sisarukseksi kasvamisesta ja periksiantamattomuudesta, kun taas aikuisille rivien välissä on vahvaa ja lohdullista tarinaa joskus niin vaikeasta perheen perustamisesta. Satu Mali on kansainvälisesti palkittu valokuvaaja ja kirja on kuvitettu hänen satumaisilla kuvillaan.

Lentäjäsankarit Poppis ja pikkuveli -kirjan julkaisutilaisuus pidettiin 16.11.2016 Arkadia International Bookshopissa. Kirja on 100% valmistettu Suomessa. Kirjan esittelyvideo: https://www.youtube.com/watch?v=oMlsRHgpiEM

Lisätietoa kirjan synnystä Satun blogissa:

• Kirjallisuus

• endometrioosi
  • vihti
  • kuvakirja
  • valokuvaaja
  • kirjallisuus
  • kirjailija
  • lastenkirja
  • kirja
  • lapsettomuushoidot
  • veljeys
  • vauva
  • lapsi
  • perhe
  • lapset
  • lapsettomuus

Tmi Satu Mali on perustamani yritys huhtikuussa 2016. Unelma ammattivalokuvaajan työstä kyti jo työskennellessäni ostajana Anttilassa. Unelmasta tuli totta äitiysloman ja hoitovapaan aikana. Ajoitus oli oikea, Anttila meni konkurssiin heinäkuussa 2016. Nyt toteutan unelmatyötäni valokuvaajana ja lastenkirjailijana. Valokuvaan lapsia, perheitä, häitä, tapahtumia kuin myös yrityskuvia. Portfolio ja hinnasto www-satumali.com -sivuilla.