Tunstall Healthcare ostaa alankomaalaisen teknologiatuottajan, Secuvitan

Tunstall Healthcare (”Tunstall” tai ”yhtiö”), johtava kansainvälisesti toimiva ohjelmisto-, palvelu- ja terveysteknologiatuottaja, on ilmoittanut ostavansa alankomaalaisen teknologiaratkaisuja tuottavan yrityksen, Secuvita BV:n (”Secuvita”).

Pandemian aikana digitaalisten hoiva- ja etäseurantapalveluiden käyttöönotossa on nähty nopeaa kasvua maailmalla. Tunstallin uusin hankinta tukee yrityksen kansainvälistä strategiaa sosiaali- ja terveysalan johtamisessa digitaaliseen aikaan.

Hankinnan myötä koko Alankomaiden alue ja Secuvitan 70,000 nykyistä asiakasta saavat Tunstallin uraauurtavat hoito- ja hoivaratkaisut käyttöönsä.

Tunstall Groupin toimitusjohtaja Gordon Sutherland kommentoi: "Olen iloinen voidessani ilmoittaa, että Tunstall on ostanut Secuvitan. Patrick Gaasbeek ja Secuvitan tiimi ovat rakentaneet vahvan yrityksen, joka perustuu Tunstallin kanssa samankaltaisiin arvoihin; vahva yhteistyö asiakkaiden kanssa, korkea vastuullisuus ja pyrkimys jatkuvaan innovaatioiden ja palveluiden kehittämiseen.

Tunstall Groupin puheenjohtaja Peter Nicklin: "Secuvitan hankinta on tärkeä virstanpylväs Tunstallin strategian toteuttamisessa integroidun sosiaali- ja terveydenhuoltojärjestelmän rakentamisessa. Älykäs järjestelmä vastaa väestön terveydentilan muutosten aiheuttamiin kasvaviin ja kiireellisiin tarpeisiin yhteiskunnassa. Tunstallin jatkuva kansainvälinen laajentuminen ja sen laajentaminen uusille tuote- ja palvelualueille tukee suuresti yrityksen jatkuvaa kehitystä johtavana älykkäiden terveys- ja sosiaalipalveluiden tarjoajana."

Secuvitan johtaja ja omistaja Patrick Gaasbeek sanoi: "Olemme iloisia voidessamme olla osa Tunstall-konsernia, joka on tunnettu alan innovaatioista ja korkealaatuisten tuotteiden ja ratkaisujen tuottamisesta. Asiakkaamme ja työntekijämme hyötyvät hankinnasta valtavasti, koska voimme tarjota entistä laajemmin palveluja ja erikoistuneita ratkaisuja terveydenhuollon tarpeisiin. "

Yli 60 vuoden kokemuksella Tunstallin teknologiaa on integroitu asuntoihin, terveyssektorille sekä sosiaalipalveluihin maailmanlaajuisesti. Yritys toimii nyt 22 maassa tukien yli 5 miljoonaa loppukäyttäjää teknologia- ja palvelutarjonnallaan. Tunstallilla on kaksi toimistoa Suomessa, pääkonttori Vantaalla ja toimipiste Tampereella. Tunstall Oy on osa Tunstall Groupia.

Yhteydenotot ja lisätietdot:
Greenbrook Communications:
Michael Russell / Fanni Bodri
Tunstall@greenbrookpr.com
Tel.: +44 (0) 207 952 2000

• Yritystiedot

• tunstall
  • tulevaisuuden hoiva
  • digitalisaatio
  • sote-ala
  • ikääntyneiden palvelut
  • hankinnat
  • sosiaali- ja terveysala
  • terveysteknologia
  • yritysuutiset
  • alankomaat

Tunstall on sosiaali- ja terveysalan terveysteknologiaratkaisujen markkinajohtaja. Yli 60 vuoden kokemuksella Tunstallin teknologiaa on integroitu asuntoihin, terveyssektorille sekä sosiaalipalveluihin maailmanlaajuisesti. 17 maassa toimiva 3000 omistautuneen työntekijän tiimi luo ensiluokkaisen osaajakunnan päihittämättömällä strategisella osaamisella hoito- ja hoivatehtävistä. Tunstall Oy:llä on kaksi toimistoa Suomessa, pääkonttori Vantaalla ja toimipiste Tampereella. Tunstall Oy on osa Tunstall Groupia.

Mika Rajasalo

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja Tunstall Oy +358405666880