Ohita
Jätä tilaus arkipäivänä ennen klo 10.00, niin toimitus on pääsääntöisesti jo seuraavana arkipäivänä", Winetto lupaa.

Tilaa juomamme helposti Winetto-palvelusta

Olemme ottaneet käyttöön Winetto.fi -palvelun. Kaikki tuotteemme poislukien palautuvat kegit ovat nyt järjestelmässä ja asiakkaidemme tilattavissa.

Winetto.fi on ravintoloiden alkoholitukku netissä, jonka kautta voit ostaa tuotteesi aina suoraan maahantuojilta suoratoimitushinnoin.

Winetosta näet heti, onko tuotetta varastossa. Voit myös lisätä omaan listaan muistiin suosikkituotteesi, jonka avulla tilausten teko nopeutuu ja helpottuu entisestään. Winetosta saat tuotteemme sopimushintaan nettoalennukset tai jälkihyvitykset huomioiden.

Kun tilaat tuotteita vähintään 250 eurolla, ne toimitetaan ravintolaasi veloituksetta. Arkisin ennen aamukymmentä tehdyt tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti jo seuraavana arkipäivänä.

Oman käyttäjätilisi voit luoda nopeasti ja helposti osoitteessa www.winetto.fi. Liittyminen palveluun on ilmaista, eikä se sido ravintolaa mihinkään.

Katso video Winetto.fi-palvelusta täältä ja lue myös Shaker-lehden uutinen aiheesta

Aiheet

Uniq Drinks Finland Oy on vuonna 2006 toimintansa aloittanut juomiin erikoistunut yhtiö. Yritys kuuluu vuonna 1899 perustettuun, perheomistuksessa olevaan Heino-konserniin. Uniq Drinks Finland Oy:n toimialaan kuuluu juomien maahantuonti ja jakelu. Tuoteportfoliossamme on viinien lisäksi oluet, siiderit, virvoitusjuomat ja väkevät alkoholijuomat. Tuotteitamme voi ostaa Alkon myymälöistä sekä ravintoloista ympäri Suomea. Ravintolajakelu tapahtuu tukkujen kautta. Edustamme juomataloja ympäri maailmaa ja tunnetuimpia tuotemerkkejämme ovat mm. Yalumba, Catena Zapata, Casa Silva, Fuller's ja Magners. Sivuiltamme löytyy tuotekuvaukset kaikista tuotteistamme.

Tavoitteenamme on tehdä pitkäjänteistä yhteistyötä asiakkaidemme ja päämiestemme kanssa ja monen tuottajamme kanssa olemme vuosien varrella onnistuneet rakentamaan hyviä suhteita. Näin voimme myös vuodesta toiseen taata tuotteiden saatavuutta asiakkaillemme. Samalla haemme jatkuvasti uusia tavarantoimittajia maailmalta jotta tuotevalikoimamme pysyisi mahdollisimman monipuolisena.

Myyntiedustajamme avustavat mielellään Sinua juoma-asioissa, autamme tarvittaessa myös ravintoloitsijoita viini-/juomalistojen laadinnassa. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, mikäli haluat juomasuosituksia yrityksesi juhlatilaisuuksiin tai yrityslahjoiksi.

Lisätietoja tuotteistamme ja palveluistamme saat soittamalla meille tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen:info@udf.fi

Lehdistön yhteyshenkilöt

Jaana Hihnala

Lehdistön yhteyshenkilö Marketing & Brand Manager Markkinointi sekä olut-, siideri-, virvoitusjuoma- ja väkevätuotekategoriat +358 400 232 481