Lehdistötiedote -

Ur&Penn avasi ovensa Espoon Iso Omenassa

Ur&Penn vahvistaa myymäläketjuaan pääkaupunkiseudulla avaten elokuussa uuden myymälänsä kauppakeskus Iso Omenassa, Espoossa. Ur&Penn tarjoaa laajan valikoiman kelloja, koruja ja asusteita parhaaseen hintaan!

Vuonna 1943 perustettu yritys on toiminut Suomessa vuodesta 2011. Suomessa on tällä hetkellä 10 Ur&Penn -myymälää.

”Espoo sai vihdoin oman ensimmäisen Ur&Penn -myymälän. Iso Omena palvelee koko Länsi-Uusimaata ja alku on ollut huikea. Jännityksellä odotan Ison Omenan syksyä”, sanoo Suomen aluepäällikkö Heidi Svartsjö.

Myymälä on päässyt vauhdikkaaseen alkuun ja se on houkutellut jo ensimmäisten viikkojen aikana paljon kävijöitä.

Tunnisteet

Ur&Penn on H&M perustajan Erling Perssonin vuonna 1943 perustama ruotsalainen kello- ja koruketju, joka yli 120 myymälällään on tänä päivänä Skandinavian markkinajohtaja kello- ja korumyynnissä. Laajasta valikoimastamme löydät kaiken tyylikkäistä asusteista sporttisiin kelloihin, kaiken lisäksi parhaaseen hintaan! Myymälähenkilökuntamme auttaa sinua löytämään juuri oikeat tuotteet ja tavoitteenamme on aina antaa parasta mahdollista asiakaspalvelua. Valikoimaamme kuuluu muunmuassa seuraavia brändejä: Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Jacques Lemans, Festina ja Regal.

Yhteyshenkilö/-t

Sabina Rosenblad