Ur&Penn nostaa joulukampanjan kasvoksi myymälän henkilökuntaa

Lehdistötiedote -

Ur&Penn nostaa joulukampanjan kasvoksi myymälän henkilökuntaa

Joulukampanja on täydessä vauhdissa ja sen kasvona Ur&Penn:in joulukampanjassa on Denisa Qyqalla, joka työskentelee myyjänä yhdessä Ur&Penn:in Suomen myymälöistä. Ur&Penn tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman kelloja, koruja ja asusteita. Nyt joulun alla valikoimassa on myös paljon lahjarasioista, jotka sopivat täydellisesti joululahjoiksi.

Olen todella iloinen, että sain mahdollisuuden olla mukana Ur&Penn:in joulukampanjassa! Luulin jo, että he olivat soittaneet väärälle henkilölle, kun minua pyydettiin mukaan”, sanoo Denisa Qyqalla.

Asiakaspalvelu on äärimmäisen tärkeää ja myymälöiden henkilökunta on avainasemassa auttaessaan asiakkaita löytämään juuri oikean kellon tai korun. Tästä johtuen olemme halunneet nostaa joulukampanjassa esille juuri myyjän.

Olemme todella iloisia, että Denisa edustaa meitä, Ur&Penn:iä, joulukampanjassa. Panostamme todella paljon myymälöihin Suomessa, joten tämä on siitäkin johtuen erityisen hauska yhteistyö”, sanoo Johanna Johnsson, Markkinointipäällikkö.

Denisa on ollut Ur&Penn:illä Helsingissä lähes vuoden ja työskentelee kollegoineen Itiksen kauppakeskuksen myymälässä.

On todella hauskaa olla töissä myymälässä, kun on samalla joulukampanjan malli. Perheeni ja sukulaiseni olivat tosi iloisia, kun he näkivät nämä kuvat”, kertoo Denisa.

Tunnisteet

Ur&Penn on H&M perustajan Erling Perssonin vuonna 1943 perustama ruotsalainen kello ja koruketju, joka yli 120 myymälällään on tänä päivänä Skandinavian markkinajohtaja kello- ja korumyynnissä. Laajasta valikoimastamme löydät kaiken tyylikkäistä asusteista sporttisiin kelloihin, kaikenlisäksi parhaaseen hintaan! Myymälähenkilökuntamme auttaa sinua löytämään juuri oikeat tuotteet ja tavoitteenamme on aina antaa parasta mahdollista asiakaspalvelua. Valikoimaamme kuuluu muunmuassa seuraavia brändejä: Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Jacques Lemans, Festina ja Regal.

Yhteyshenkilö/-t

Sabina Rosenblad