Ur&Penn on avannut useita uusia myymälöitä Suomessa

Lehdistötiedote -

Ur&Penn on avannut useita uusia myymälöitä Suomessa

Ur&Penn on lyhyen ajan sisällä vahvistanut myymäläverkostoaan Suomessa kolmella uudella pääkaupunkiseudun myymälällä. Uusimmat lisäykset myymäläketjuun sijaitsevat Kauppakeskus Jumbossa Vantaalla, Kampissa Helsingin ydinkeskustassa sekä Pasilaan juuri avatussa Mall of Triplassa.

Ur&Penn on perustettu vuonna 1943 ja yritys on toiminut Suomessa vuodesta 2011. Tällä hetkellä Ur&Penn tarjoaa laajan valikoiman kelloja, koruja ja asusteita parhaaseen hintaan 11 myymälän voimin, eri puolella Suomea.

"Olen iloinen, että olen jälleen kerran päässyt osallistumaan Ur&Pennin Suomen laajennukseen. Nämä pääkaupunkiseudun kolme uutta myymälää ovat todella odotettuja ja voimme palvella asiakkaita vielä laajemmalla skaalalla kuin aikaisemmin. Kampin myymälä on todellakin Helsingin ytimessä ja miljoonien asiakkaiden saavutettavissa. Tervetuloa ostoksille!", toteaa Suomen aluepäällikkö Heidi Svartsjö.

Uudet myymälät onkin otettu hyvin vastaan ja ne ovat houkutelleet paljon kävijöitä.

Tunnisteet

Alueet

Ur&Penn on H&M perustajan Erling Perssonin vuonna 1943 perustama ruotsalainen kello ja koruketju, joka yli 120 myymälällään on tänä päivänä Skandinavian markkinajohtaja kello- ja korumyynnissä. Laajasta valikoimastamme löydät kaiken tyylikkäistä asusteista sporttisiin kelloihin, kaikenlisäksi parhaaseen hintaan! Myymälähenkilökuntamme auttaa sinua löytämään juuri oikeat tuotteet ja tavoitteenamme on aina antaa parasta mahdollista asiakaspalvelua. Valikoimaamme kuuluu muunmuassa seuraavia brändejä: Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Jacques Lemans, Festina ja Regal.

Yhteyshenkilö/-t

Sabina Rosenblad