Arena Team Finland esittäytyy

Maailman johtava kilpauima-asujen valmistaja Arena on mukana suomalaisten huippu-uimareiden matkalla voittoon. Team Finlandiin valikoitui kärkiporukka, jolla on jo hallussaan yhteensä yli 25 EM-mitalia ja ovi olympialaisiin raollaan. Uimarit ovat pitkän linjan Arenan käyttäjiä ja hyviä esikuvia nuoremmille sukupolville.

Arena Team Finland

Ari-Pekka Liukkonen
Kalle Mäkinen
Mimosa Jallow
Laura Lahtinen
Jenna Laukkanen
Hanna-Maria Seppälä

Arena seuraa uimareiden kehitystä ja kannustaa heitä yltämään korkeimpiin tavoitteisiinsa.

"Välineet pitää olla kunnossa altaassa ja altaan reunalla, näin uimari voi keskittyä täydellä teholla siihen tärkeimpään eli uintiin." pohditaan Arenalta heidän osuuttaan voiton tavoittelussa.

Useasti kultamitaleja pokannut HSS:n uimari Laura Lahtinen oli selkeä valinta mukaan tiimiin

"Arena Team Finland -yhteistyö on minulle kunnianosoitus. Tuntuu hienolta, kun jo lapsuudesta tuttu brändi tulee mukaan kannustamaan kehityksessä. Tutustun parhaillaan Arenan uuteen Tokion olympialaisiin suunniteltuun Bishamon-mallistoon. Katsotaan tuleeko Kikko-kuviosta lisävoimia!" iloitsee Laura yhteistyöstä.

Lisätietoja Arenan Team Finland -yhteistyöstä:

Marita Alatalo
Yhteistyöt ja sosiaalinen media
Vandernet Oy
marita@vandernet.com

• Urheilu

• arena

Vandernet Oy on kotimainen maahantuontiyritys. Valikoimassamme on premium-tuotteita työturvallisuuteen, vapaa-aikaan sekä liikelahjoiksi suoraan alkuperäisvalmistajilta. Löydät tuotteemme hyvin varustelluista työturvallisuuden erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista kautta maan.