GVS-hengityssuojainten Suomen maahantuonti siirtyy Vandernet Oy:lle

GVS-hengityssuojainten Suomen maahantuonti siirtyy Vandernet Oy:lle 12. joulukuuta 2018 alkaen. Valikoimaan kuuluu 87 hengityssuojaintuotetta, jotka ovat kaikki heti tilattavissa.

GVS on yksi maailman johtavista mikrosuodattimien ja laitteiden valmistajista. GVS valmistaa yli kaksi miljardia tuotetta vuosittain. Italialaisen perheyrityksen tuotanto-ohjelmaan kuuluvat teknologista edelläkävijyyttä edustavat tuotteet henkilösuojaukseen, terveydenhuoltoon, tiedealoille, autoteollisuuteen, maatalouteen ja ruokateollisuuteen, kaivosteollisuuteen, hitsaustoimintoihin ja metalliteollisuuteen, kemikaaliteollisuuteen, kosmetiikkateollisuuteen, rakennusteollisuuteen sekä erilaisiin koneisiin ja laitteisiin.

Vandernet Oy:n maahantuontiin siirtyvät kaikki henkilösuojainyksikön alaisuudessa olevat tuotteet. Iso-Britanniassa sijaitsevan tehtaan valikoimaan kuuluvat puolinaamarimalliset hengityksensuojaimet (integroidulla silmiensuojaimella ja ilman), suodattavat hengityksensuojaimet, hengityssuojaintarvikkeet ja lyhytaikahaalarit.

Puolinaamarimallien aiemmin Elipse-tuotemerkkinä tunnettu sarja on siirtynyt tuoteryhmäksi GVS:n alle, ja mallistosta löytyvät kaikki yleisimmät suojausluokat hiukkasilta ja kaasuilta suojautumiseen. GVS on lisäksi ostanut ruotsalaisen hengityssuojainvalmistaja Segre:n, jonka tuotteet liitetään osaksi GVS-valikoimaa tulevina kuukausina.

Uusi maahantuontisopimus vahvistaa Vandernet Oy:n roolia Suomen johtavana päänsuojausratkaisujen maahantuojana, ja tarjoaa toimivan kokonaisuuden muun muassa Petzl- ja Beal -työkypärien, Bollé Safety silmiensuojainten ja BUFF Professional työpäähineiden rinnalla.

Tavoitteemme on kasvattaa GVS yhdeksi johtavista premium-hengityssuojainten tuotemerkeistä Suomessa.

GVS Elipse-puolinaamarimallisto edustaa uutta ajattelua, ja sarjan tuotteita yhdistävät: innovatiivinen design, toimitus käyttövalmiina, keveys, poikkeuksellisen kompakti koko, hypoallergeeniset materiaalit parhaaseen käyttömukavuuteen, HEPA-luokan suodatus, alhainen hengitysvastus ja erinomainen yhteensopivuus silmiensuojainten, kuulosuojainten ja työkypärien kanssa.

Ensimmäiset, noin 11 000 GVS-hengityssuojaintuotetta saapuvat Vandernet Oy:n Suomen varastoon tammikuun alussa 2019. Toimitusaika koko Suomeen tulee olemaan yksi vuorokausi tilauksesta. Tuotteiden jälleenmyyjät löytyvät tuotekorteilta osoitteesta www.vandernet.com/teollisuus toimitusten alettua.

Lisätietoa maahantuojan kotisivuilta https://www.vandernet.com/teollisuus/valmistajat/GVS

Suora linkki kuvaston tuotekortille: http://www.vandernet.com/teollisuus/tuote/GVSCATAGB

Vandernet Oy on yksityisesti omistettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Tuotteitamme kohtaat vaativissa työolosuhteissa, urheilu- ja ulkoilukäytössä sekä yritysten viestinnässä.

Henkilöstöllämme on laaja osaaminen työtehtäväkohtaisesta riskienarvioinnista ja niihin liittyvistä henkilösuojaimista. Erikoisosaamisemme on ammattilaisten pään- ja silmiensuojaus, hengityksensuojaus, henkilökohtainen valaisu sekä korkeanpaikantyöskentelyn varusteet haasteellisiin työskentelyolosuhteisiin. Lisäksi olemme erikoistuneet henkilökohtaisen nesteytyksen merkitykseen vaativimmissa työympäristöissä. Olemme Suomen markkinajohtaja työkypärien ja putoamissuojainten maahantuonnissa ja jakelussa.

Altistamme jatkuvasti itseämme uudelle oppiaksemme lisää arvokasta tietoa tuotteidemme käytöstä.

Kattavamman yritysesittelyn englanninkielisenä löydät kotisivuiltamme: https://www.vandernet.com/teollisuus/sivu/company

Lisätietoa merkkituotteista liikelahjoina: https://www.merkkituotteet.com

Lisätiedot maahantuojalta:

tel +358 (0) 20 7418 320

email pauliina.heikkila@vandernet.com

Tuotepäällikkö Pasi Blåfield

email pasi.blafield@vandernet.com

kotisivuilta: http://www.vandernet.com/teollisuus/valmistajat/GVS

• Ympäristö, energia

• vandernetteo
  • mikrosuodatin
  • työturvallisuus