Petzl DUO S: otsavalaisin erittäin vaativaan ammattilaiskäyttöön

Lehdistötiedote   •   Loka 19, 2018 08:28 EEST

Petzl DUO S on tehty kestämään todella vaativissa olosuhteissa sekä edesauttamaan työturvallisuutta, kun tarvitaan tasaista valoa ja halutaan pitää kädet vapaana työskentelyyn.

Vakiovalovoimakkuuden teknologia pitää nimensä mukaisesti valon määrän vakiona. Face2Face-häikäisysuoja auttaa, kun ryhmässä työtä tekevät katsovat toisiaan kasvoihin. Tällöin valon voimakkuus laskee automaattisesti niin alas, etteivät käyttäjät häikäisty. Valaisinta voidaan käyttää päässä otsapannalla tai kypärään Petzl Alveo ja Vertex -kypäräkiinnikkeillä kiinnitettynä. Kypäräkiinnikkeet sisältyvät toimitukseen.

Luja rakenne kestää putoamisen 2 metrin korkeudesta ja 80 kilogramman painon alle jäämisen. DUO S on vesi- ja pölytiivis IP67-luokituksen mukaisesti, eli kestää upottamisen 1 metrin syvyyteen vaatimatta huoltoa kastumisen jälkeen.

Kierrettävää valintakytkintä on helppo ja nopea käyttää myös hanskat kädessä. Tarjolla on viisi silmille miellyttävän ja laadukkaan valokentän tarjoavaa vakiotehovalaisutilaa eri tilanteisiin. Lähityöskentelyssä saavutetaan 23 tunnin paloaika tasaisella 80 lumenin valovirralla. Hakutilassa vakiovalovirta on 450 lumenia ja kantama 160 metriä. Boost-toiminnolla vastaavat luvut ovat 1100 lumenia ja 200 metriä.

Li-ion-akku tasapainottaa valaisimen erinomaisesti päässä ja akku toimii hyvin myös alhaisissa lämpötiloissa. Akun varaustasoa voi seurata lataustason ilmaisimen avulla. Valaisin ilmoittaa vilkuttamalla varavirtatilaan siirtymisestä. Mukana tulevalla pikalaturilla lataus kestää 4 tuntia. Tämä tekee valaisimesta ihanteellisen jatkuvaan käyttöön. Päivittäin valaisinta käyttävät voivat hankkia toisen akun, jolloin käyttö voi olla tauotonta toisen akun ollessa latauksessa. Akut ovat yhteensopivia suosittujen Petzl Ultra -valaisinten kanssa.

Lisävarusteilla DUO S:n saa mukautettua hyvin omiin tarpeisiin. Mikäli akku halutaan suojaan säältä tai muuten vain pois päästä, on saatavilla 1,1 metrin jatkokaapeli. Pro Adapt on liimattava kypäräkiinnityslevy, joka mahdollistaa valaisimen kiinnittämisen kypärän päälle. Näin esimerkiksi Petzl Vizir -silmiensuojainta voidaan liikuttaa ylös ja alas samanaikaisesti valaisinta käytettäessä.

Paino: valaisin 202 grammaa + akku 168 grammaa. CE. Täyttää 89/336/CEE direktiivin EMC-vaatimuksen elektromagneettisesta yhteensopivuudesta.

Vandernet Oy on yksityisesti omistettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Tuotteitamme kohtaat vaativissa työolosuhteissa, urheilu- ja ulkoilukäytössä sekä yritysten viestinnässä.

Henkilöstöllämme on laaja osaaminen työtehtäväkohtaisesta riskienarvioinnista ja niihin liittyvistä henkilösuojaimista. Erikoisosaamisemme on ammattilaisten pään- ja silmiensuojaus, hengityksensuojaus, henkilökohtainen valaisu sekä korkeanpaikantyöskentelyn varusteet haasteellisiin työskentelyolosuhteisiin. Lisäksi olemme erikoistuneet henkilökohtaisen nesteytyksen merkitykseen vaativimmissa työympäristöissä. Olemme Suomen markkinajohtaja työkypärien ja putoamissuojainten maahantuonnissa ja jakelussa.

Altistamme jatkuvasti itseämme uudelle oppiaksemme lisää arvokasta tietoa tuotteidemme käytöstä.

Kattavamman yritysesittelyn englanninkielisenä löydät kotisivuiltamme: https://www.vandernet.com/teollisuus/sivu/company

Lisätietoa merkkituotteista liikelahjoina: https://www.merkkituotteet.com

Lisätiedot maahantuojalta:

markkinointikoordinaattori Pauliina Heikkilä

tel +358 (0) 20 7418 320

email pauliina.heikkila@vandernet.com

Tuotepäällikkö Pasi Blåfield

email pasi.blafield@vandernet.com

kotisivuilta: http://www.vandernet.com/sport/valmistajat/Petzl

Vandernet Oy on 1989 perustettu alkuperäisvalmistajien tuotteisiin keskittynyt maahantuontiyritys. Vandernetin edustamia tuotemerkkejä ovat muun muassa Arena-uintituotteet, Bollé Safety -suojalasit, BUFF-tuubihuivit, Bridgedalen tekniset urheilusukat, GVS-hengityksensuojaimet, Maglite-käsivalaisimet, TSL-lumikengät sekä Petzl-kiipeilyvarusteet ja putoamissuojauksen tuotteet. Yrityksessä työskentelee 21 henkilöä, ja sen liikevaihto on noin 14 M€ (vuonna 2018). Toimitilat ja näyttely sijaitsevat Helsingissä Vallilassa. Lisätiedot: www.vandernet.com

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.