Ticket to the Moon -jättiriippumatoissa oleillaan ylellisesti yksin tai suloisesti kaksin

Riippumaton keveä keinutus ja kesän lämpö. Onko houkuttelevampaa yhdistelmää? Ticket to the Moon hemmottelee kesäkansaa kahdella suurikokoisella uutuudella: Full Moon Hammockilla ja Honey Moon Hammockilla. Hammock-tuoteperheen jättiläiset on luotu rentoutumiseen ja köllöttelyyn. Tilavasti yksin tai suloisesti kaksin.

Premium-sarjan riippumattojen materiaali on korkealuokkaista laskuvarjokangasta, joka on hieman paksumpaa ja vähemmän joustavaa kuin riippumatoissa normaalisti. Tämä vähentää kehoon kohdistuvaa painetta ja lämpötilan vaikutuksia.

Ticket To The Moon -kankaat ovat Öko-Tex-Standard 100 -sertifioituja eli mm. ihoystävällisiä eivätkä sisällä haitallisia kemikaaleja.

Balilla toimiva Ticket to the Moon on saanut määritelmän chillailun ammattilainen. Riippumatot valmistetaan eettisissä ja ihmisoikeutta kunnioittavissa olosuhteissa, yli 20 vuoden kokemuksella.

Ticket to the Moon Honey Moon Hammock -riippumatto häälahjaksi

Kahden hengen Honey Moon Hammock -riippumatto on luotu lähekkäin loikoiluun. Siitä saa hauskan ja hyväntuulisen häälahjan, jolla voi toivottaa avioituville hyviä yhteisiä hetkiä kesästä ja hääpäivästä toiseen.

Jättiriippumatolla on leveyttä kolme metriä ja pituutta viisi metriä. Kantavuus on 350 kiloa. Tuote on saatavissa kullan, terrakotan ja vihreän väreissä.

Ticket to the Moon Full Moon Hammock -riippumatto ylellisen tilava yhdelle

Full Moon Hammock on Honey Moon Hammockin pikkusisko, jossa on ylellisesti tilaa yhdelle ja joka sopii myös kahden käyttöön. Lapsiperheen lomapäivässä säilyy sopu, kun sisarusten riippumattovuoroja ei tarvitse kellottaa, vaan keinuun voi kellahtaa yhdessä.

Riippumaton painoraja on 200 kiloa. Leveyttä sillä on 230 senttiä ja pituutta kolme metriä. Tuote on saatavissa kullan, beigen ja oliivinruskean värisinä.

Asenna riippumatto helposti Nautical Ropes -kiinnitysköysin

Full Moon Hammockissa ja Honey Moon Hammockissa on valmiina sulkurenkaat riippumattojen kiinnittämiseen. Mukaan kuuluvat, valmiilla solmuilla varustetut Nautical Ropes -kiinnitysköydet tekevät asentamisesta helppoa. Mukana tulee myös suojasukka ja suuri säilytyspussi.

Riippumatot voi pestä pesukoneessa 30 asteessa. Materiaali- ja valmistusvirhetakuu on kaksi vuotta.

Ticket to the Moon -riippumatot löytyvät retkeilyalan kaupoista kautta Suomen. Maahantuojan suositushinta Honey Moon Hammockille on 169 euroa ja Full Moon Hammockillle 99,90 euroa.

Ticket to the Moonin laajaan tuotevalikoimaan voi tutustua tuotteiden maahantuojan, Vandenetin kotisivuilla.

Lisätiedot maahantuojalta

kotisivuilta: http://www.vandernet.com/sport/valmistajat/Tickettothemoon

tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen

elina.karkkainen@vandernet.com

markkinointikoordinaattori Pauliina Heikkilä

pauliina.heikkila@vandernet.com

• Taide, kulttuuri, viihde

• honey moon hammock
  • full moon hammock
  • ticket to the moon
  • nautical ropes

Vandernet Oy on 1989 perustettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin, jotka soveltuvat vaativimmillekin käyttäjille. Vandernetin edustamia tuotemerkkejä ovat mm. Arena, Petzl, CamelBak, Maglite ja Lupine. Tuotteitamme kohtaat vaativissa työolosuhteissa, urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla sekä kiipeilyssä. Saatat nähdä niitä myös yritysten viestinnässä. Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Löydät valikoiman jälleenmyyjiltämme, kuten hyvin varustetuista työturvallisuuden erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista.