Ohita

Blogikirjoitus -

IHASTU JO ENNAKKOON SIEVITALO KULTAKOIVUUN

Tuusulan Asuntomessujen kohde 19 Sievitalo Kultakoivu toivottaa vieraansa lämpimästi tervetulleeksi elokuussa, mutta otamme blogissamme varaslähdön ja kurkistamme jo talon sisälle ja Linda Bakin loihtimaan upeaan sisustukseen.

Ruokailuryhmässä Pujo lankkupöytä ja Wienberg-tuolit. Ryhmän alla Finarte Saaristo -matto ja yllä PR Home Maja -valaisin. Takan edessä näppärä Bloomingville Fine tarjoilupöytä.

Veke on ollut mukana Tuusulan Asuntomessuilla 2020 sisustamassa kohdetta 19; Sievitalo Kultakoivua, joka on koko tontin hyödyntävä ajaton ja moderni talomalli. Sievitalo Villa Kultakoivussa on valoisa, luonnonläheinen ja käytännöllisen kodikas tunnelma. Suuret ikkunat antavat korkeisiin huoneisiin paljon valoa ja tekevät kokonaisuudesta avaran ja selkeän yhdessä tilavan pohjaratkaisun kanssa. Luonnonvalo korostaa hienosti myös aistiystävällisiä pintamateriaaleja sekä sisustuksen luonnonläheistä ja harmonista värimaailmaa. Luonnonläheistä tunnelmaa luovat lisäksi Lindan valitsemien huonekalujen aidot materiaalit sekä piristävät viherkasvit. Kultakoivun terassit ja kesäkeittiö jatkavat kohteen luontoteemaa ulkotiloihin.

Scandic Copenhagen sohvan ja House Nordicin Perugia tuolin nahka, Hapur sohvapöydän mangopuu ja laminaattilattian puunsyykuviointi lyövät kättä Fanni K:n Hanki tyynyn ja Raanu villamaton kanssa. Riippuvalaisimena Bloomingvillen Metal, lattiavalaisin Nordlux Lilly ja sohvapöytä House Nordic Venezia.

Valoisassa olohuoneessa on inspiroivasti eri värejä, materiaaleja ja tekstuureja. Pehmeä sävymaailma saa vastapainoa ja tehostuu hienosti ripauksella mustaa, joka toistuu takassa, ruokailuryhmässä, valaistuksessa ja pienissä yksityiskohdissa

Sievitalo Kultakoivun sisustusta on hauskasti piristetty viherkasveilla ja koristetyynyillä.

Rottinkinen Sika-Designin Celia sängynpääty, korallinsävyinen seinä ja Lilly-riippuvalaisimet luovat makuuhuoneen mukavan kesäisen tunnelman. Sängyllä Luhdan Kajastus ja Kori päiväpeitot sekä Affarin Holly tyynynpäälliset.

Makuuhuoneeseen luo kesäistä lomafiilistä seesteinen korallinsävyiseksi maalattu seinä ja rottinkinen sängynpääty. Nordluxin upeat Lilly riippuvalaisimet ovat jo itsessään näyttävät mutta luovat myös hyvän lukuvalon.

Katso kaikki kohteen tuotteet sivuiltamme. Sievitalo Kultakoivun sisustussuunnittelu @lindabakidesign. Kaikki postauksen valokuvat: @jaakkoniemela

Mukavaa loppukesää!

Sisustusterveisin, Sami

Tunnisteet

Alueet

Veke - Ole kuin kotonasi

Veke on kodinomainen huonekaluliike ja pohjoissuomalainen perheyritys, joka tunnistaa elävän elämän viihtyisän kodin takaa. Veke palvelee koteja ja tarjoaa ratkaisuja kodin sisustajan jokaiseen elämänvaiheeseen.

Palvelulupaus, Ole kuin kotonasi, kiteyttää niin palvelevan kuin asiakasta ymmärtävän huonekaluliikkeen, joka tunnistaa elävän elämän viihtyisän kodin taikaa. Se kannustaa asiakkaita ajattelemaan elämäntilanteen mukaisia valintoja ja tarjoaa niihin samalla tuotteet, palvelut ja sisällöt.

Veken palvelufilosofia kannustaa myös valitsemaan toimivan kodin, joka on aina jokaisen yksilön tarpeen mukaan erilainen. Veke välittää, huomioi sekä varmistaa, että olet joka hetki kuin kotonasi.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Markus Ranua