Poimi käytännölliset lahjavinkit ja nauti stressittömästä joulusta

Blogikirjoitus -

Poimi käytännölliset lahjavinkit ja nauti stressittömästä joulusta

Joulu on nurkan takana ja on aika miettiä, mitä läheisten paketteihin tänä vuonna sujahtaa. Aineettomien lahjojen suosio on nousussa ja yletöntä kulutusta on hyvä pyrkiä välttämään. Lähimmäisiä on kuitenkin mukava muistaa näin joulun aikaan ja käytännönläheiset lahjat ovat oiva vaihtoehto. Käytännöllinen ja harkittu, saajansa näköinen lahja on useimmiten kaikista paras ja hyödyllisin. Onko lapsen uudelle sängylle tarvetta? Tai onko perheen äiti puhunut uudesta sohvasta iäisyyden ja muu perhe haluaa yllättää? Käytännöllisiä lahjoja lapsille ovat esimerkiksi sänky, vuodevaatteet tai lelut. Sisustuksesta kiinnostunutta ystävää ilahduttaa varmasti sisustustuotteet, tekstiilit tai pienhuonekalut.

Poimi parhaat ideat ja shoppaile viimeistään 17.12. jotta lahjat ehtivät pukinkonttiin. Hyödynnä myös ajankohtaiset kampanjamme ja tee hankinnat edulliseen hintaan >> KAMPANJAT

LAHJAVINKIT LAPSILLE x 10

Bloomingville skootteri lastenkeinu | Kaari lasten keinutuoli | Polux Panda led-pöytävalaisin

LAHJAVINKIT AIKUISILLE x 10

Affari Collect korisetti | Day Susa apupöytä | 4Living Wawes torkkupeitto

PAKETOINTIVINKKI!

Bloomingville paperipussi 4kpl setti

Kauniisti paketoitu lahja ilahduttaa lahjan saajaa ja näyttää kauniilta kuusen alla. Luonnonvärinen lahjapaperi on tällä hetkellä trendikkään paketoinnin kulmakiviä! Jos haluat paperiin ryppyisemmän ilmeen, voit rypistellä paperia ennen paketointia. Paketoinnissa hyödynnetään myös kierrätystä, joten voit uusiokäyttää esimerkiksi kukkapaperit paketoinnissa. Koristele paketti juuttinarulla, kanelitangolla sekä havun oksalla. Kaunis pakettikortti viimeistelee kokonaisuuden.

Jos peukalosi on keskellä kämmentä, ei hätää! Pienet paketit on näppärä paketoida paperipusseihin, jolloin paketti valmistuu käden käänteessä! Pusseja voi myös uusiokäyttää.

Mukavia shoppailu- ja paketointihetkiä!

Sisustusterkuin, Jenni

Tunnisteet

Veke - Ole kuin kotonasi

Veke on kodinomainen huonekaluliike ja pohjoissuomalainen perheyritys, joka tunnistaa elävän elämän viihtyisän kodin takaa. Veke palvelee koteja ja tarjoaa ratkaisuja kodin sisustajan jokaiseen elämänvaiheeseen.

Palvelulupaus, Ole kuin kotonasi, kiteyttää niin palvelevan kuin asiakasta ymmärtävän huonekaluliikkeen, joka tunnistaa elävän elämän viihtyisän kodin taikaa. Se kannustaa asiakkaita ajattelemaan elämäntilanteen mukaisia valintoja ja tarjoaa niihin samalla tuotteet, palvelut ja sisällöt.

Veken palvelufilosofia kannustaa myös valitsemaan toimivan kodin, joka on aina jokaisen yksilön tarpeen mukaan erilainen. Veke välittää, huomioi sekä varmistaa, että olet joka hetki kuin kotonasi.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Markus Ranua