Vapaaottelun UFC Viaplaylle – ottelut katsottavissa ilmaiseksi

Viaplayn emoyhtiö Modern Times Group on hankkinut vapaaotteluorganisaatio UFC:n, Ultimate Fighting Championshipin lähetysoikeudet Suomessa vuoden 2016 alusta alkaen. Suomalaiset vapaaottelun ystävät pääsevät tutustumaan UFC-ottelutarjontaan aluksi maksutta.

Maailman suurimman vapaaotteluorganisaation UFC:n kaikki ottelut näkyvät vuodenvaihteesta alkaen Viaplay -palvelusta. UFC-ottelut tulevat olemaan toistaiseksi kaikkien katsottavissa ilmaiseksi rekisteröitymällä Viaplay-palveluun. Suorien otteluiden lisäksi ohjelmistoon tuodaan mm. ennakkostudioita sekä makasiiniohjelmia.

”Olemme innoissamme aloittaessamme yhteistyön MTG:n kanssa, joka on arvostettu eurooppalainen mediakonserni. Uusi yhteistyö nostaa UFC:n tunnettavuuden uudelle tasolle Euroopassa ja on linjassa tavoitteemme kanssa panostaa Pohjoismaisiin markkinoihin ”, sanoo James Elliot, UFC EMEA General Manager & Vice President.

”Tämä on meidän joululahjamme suomalaisille vapaaottelun ystäville. Aloitamme vuoden 2016 toistaiseksi jatkuvalla maksuttomalla tutustumisjaksolla, jonka aikana jokainen suomalainen pääsee halutessaan tutustumaan UFC:hen kattavammin kuin koskaan aiemmin”, Viasat Finlandin toimitusjohtaja Johannes Leppänen sanoo. ”On todella mahtavaa saada tarjontaamme mukaan lisää kamppailulajeja, varsinkin kun suomalaisiskijät Makwan Amirkhani ja Teemu Packlén nähdään jo helmikuun lopussa UFC Fight Night 83 -tapahtumassa Lontoossa.” Amirkhanin ja Packalénin lisäksi UFC:n listoilla on naisten korsisarjassa mittelevä Tina Lähdemäki.

Vuoden 2016 ensimmäinen Viaplay-palvelussa näkyvä UFC-tapahtuma otellaan 2.1.2016 Las Vegasissa, MGM Grand Gardenissa. UFC 195 -tapahtuman pääotteluna nähdään välisarjan mestaruusottelu, jossa Robbie "Ruthless" Lawler puolustaa mestaruuttaan Carlos "The Natural Born Killer" Conditia vastaan.

UFC-lähetysten maksutonta katselua varten tulee kuluttajan luoda Viaplay-käyttäjätili, mikä onnistuu ilman maksullista tilausta. Nykyiset Viaplayn ja Viasatin satelliittiasiakkaat voivat katsoa otteluita omien Viaplay-tiliensä avulla. Lisätietoja rekisteröitymisestä tulossa lähiaikoina osoitteeseen www.viaplay.fi/urheilu.

Lisätietoja:

Erika Miramo, PR Manager, Viaplay Finland

erika.miramo@viaplay.com

• video on demand
  • suoratoisto-palvelu
  • amirkhani
  • vapaaottelu
  • ufc
  • urheilu

Viaplay on Pohjoismaiden johtava sarjojen, elokuvien, urheilun ja lastenohjelmien suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa huippuviihdettä eri alustoille ja laitteille - TV-sarjojen kokonaisia tuotantokausia, huippuelokuvia ja maailmanluokan urheilua suorina lähetyksinä. Urheiluvalikoimaamme sisältyy esimerkiksi UEFA Champions League, NHL, KHL, La Liga, golf, NFL ja paljon muuta. Viaplay on osa Modern Times Groupin digitaalista liiketoimintaa, MTGx:ää. Lue lisää www.viaplay.com