Ohita
Viinipörssi ottaa seuraavan askeleen Suomessa - avaa sivuston uusilla ominaisuuksilla ja aukeaa varauksille!

Tiedote -

Viinipörssi otti ensimmäiset askeleensa Suomen markkinoilla kesällä tarjoamalla esimakua sivustonsa ominaisuuksista ja sisällöstä. Nyt syyskuussa otamme seuraavan askeleen ja lisäämme uusia ominaisuuksia voidaksemme tarjota täyden viinien vertailusivuston, jossa kävijät voivat lukea Viinipörssin toimituksen arvosteluja, tarkastella hintojen kehitystä ajan mittaan, verrata hintoja samankaltaisiin viineihin ja pian myös nähdä tuotearvosteluja ulkoisista lähteistä. Lisää ominaisuuksia julkaistaan syksyn aikana, joten pysythän kuulolla!

Viinipörssi
on edullisten viinien vertailusivusto. Keräämme jatkuvasti tietoa hintojen ja tuotteiden osalta, testaamme, arvioimme ja vertailemme tuotteita sekä esitämme tiedot selkeällä ja yksinkertaisella tavalla. Tuotevertailun ja toimituksellisen sisällön yhdistelmä auttaa löytämään parhaat tuotteet jokaiseen tilanteeseen, eikä sinun tarvitse olla viiniekspertti ymmärtääksesi alustaa. Päinvastoin – Viinipörssi on tarkoitettu kaiken tasoisille viinin ystäville.

Yrityksen taustalla toimii Vinbörsen AB (Y-tunnus: 559209-5755), joka on toiminut Ruotsissa vuodesta 2020 alkaen. Ruotsissa Vinbörsen on ainoa vertailusivusto, joka keskittyy kohtuuhintaisiin ja alennettuihin viineihin, oluisiin, vahvoihin alkoholijuomiin ja juomasekoituksiin. Sivusto tarjoaa tietoa hintojen kehityksestä ajan myötä, hintavertailuja Systembolagetin vastaaviin tuotteisiin sekä yli 80 000 arviota sekä kotimaisista että ulkomaisista lähteistä.

Samalla kun Viinipörssi tarjoaa jäsenilleen ja kävijöilleen tehokasta palvelua, joka auttaa löytämään markkinoiden hinta-laatusuhteeltaan parhaat viinit, tarjoaa se markkinointipalveluita viinien maahantuojille. Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen vilma@viiniporssi.fi

Tervetuloa tutustumaan Viinipörssiin!

Aiheet

Viinipörssi on edullisten viinien vertailusivusto. Seuraamme tarjontaa ja näytämme, kun Alkoon toimittavat maahantuojat alentavat hintojaan. Arvostelemme, maistelemme ja vertailemme tuotteita, jotta voit tehdä helppoja ja edullisia valintoja.

Viinipörssi on itsenäinen toimija, joka auttaa sinua löytämään hintansa arvoiset tuotteet Alkon valikoimasta. Meillä ei ole omaa myyntiä eikä kaupallista yhteistyötä Alkon kanssa.

Vilma Kumpulainen

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori +46724451010

Viinipörssi opastaa sinut hintansa arvoisiin tuotteisiin Alkon valikoimassa

Yhdistämällä oman toimituksemme arviot, sekä keräämämme arvostelut muista lähteistä, autamme kuluttajia löytämään parhaan hinta-laatusuhteen viinit Alkon valikoimasta.

Viinipörssi
Brunnsgatan 8