Topi Raitanen

Topi Raitanen liittyy Suomen Visa-joukkueeseen ennen Pariisin 2024 olympialaisia ja paraolympialaisia

Helsinki, 9. marraskuuta 2023 - Kun Pariisin 2024 olympia- ja paralympialaisiin on aikaa jäljellä alle vuosi, digitaalisen maksamisen edelläkävijä Visa kertoo tänään 3000 metrin estejuoksija Topi Raitasen liittyneen Suomen Visa-joukkueeseen.

Jo lähes neljän vuosikymmenen ajan maailman johtava digitaalisen maksamisen yritys Visa on toiminut olympialaisten ja paralympialaisten maksuteknologiakumppanina. Lisäksi vuodesta 2002 lähtien Visa on ollut Kansainvälisen paralympiakomitean (IPC) ensimmäinen maailmanlaajuinen sponsori.

"Olemme iloisia toivottaessamme Topi Raitasen Team Visaan. Tämä yhteistyö ei ainoastaan tue huippu-urheilijoiden matkaa, vaan heijastaa myös Visa-brändin arvoja, kun urheilijat ylittävät omia rajojaan. Team Visa -urheilijat ovat Visan ytimessä, ja odotamme suurella innolla heidän menestystään Pariisin olympialaisissa ja paralympialaisissa," kertoo Philip Konopik, Visan Pohjoismaiden ja Baltian aluejohtaja.

"Olympialaisissa urheilijalla on vain yksi päivä näyttää parastaan ja onnistumisen mahdollisuus kasvaa mitä enemmän tulostaan pystyy parantamaan vuosi vuodelta. Team Visan tuki ja resurssit auttavat minua saavuttamaan tavoitteeni," sanoo Topi Raitanen.

Team Visa on auttanut olympia- ja paralympiaurheilijoita menestymään vuodesta 2002 alkaen

Team Visa -ohjelma on tukenut maailmanlaajuisesti yli 600 olympia- ja paralympiaurheilijaa. Urheilijat on valittu paitsi suoritustensa, myös yhteiskunnallisen vaikuttavuutensa ja Visan keskeisten arvojen, kuten monimuotoisuuden ja osallisuuden perusteella. Ohjelma tarjoaa urheilijoille välineet ja tuen menestykseen sekä radalla että sen ulkopuolella. Nämä lahjakkaat urheilijat ovat osoittaneet syvää omistautumista lajeihinsa ja saavuttaneet jo huomattavia merkkipaaluja urillaan.

Suomalainen estejuoksija Topi Raitanen on yksi 118 urheilijasta, jotka liittyvät Team Visa -joukkueeseen. Tämä on ohjelman historian suurin ja monimuotoisin ryhmä, edustaen yli 60 markkina-aluetta ja 40 eri urheilulajia. Team Visa -urheilijat eri puolilta maailmaa kokoontuivat 31. lokakuuta 2023 Team Visa -tapaamisessa Pariisissa kaksipäiväiseen, vaikuttajavetoiseen sisältömestarikurssiin, joka keskittyi brändi-immersioon ja urheilijoiden omien tarinoiden kerronnan tukemiseen osana vaikuttajataloutta.

Visa Inc.

Visa (NYSE: V) on maailman johtava digitaalisten maksujen tarjoaja, joka helpottaa maksutapahtumia kuluttajien, kauppiaiden, rahoituslaitosten ja valtion yksiköiden välillä yli 200 maassa ja alueella.

Missiomme on yhdistää maailma innovatiivisimman, kätevimmän, luotettavimman ja turvallisimman maksuverkoston avulla, mikä mahdollistaa yksilöiden, yritysten ja talouksien menestymisen.

Uskomme, että taloudet, jotka osallistavat kaikki kaikkialla myös kohottavat kaikkia kaikkialla ja pitävät saavutettavuuden rahanliikkeen tulevaisuuden perustana.

Lisätietoja osoitteessa Visa.com