Visa: maksamisen ei pitäisi olla jännittävää

Tekipä sitten ostoksia mobiilissa, verkossa tai kivijalkamyymälöissä, haluaa maksujen aina tapahtuvan turvallisesti. Visan tutkimuksen mukaan luottamus maksujen turvallisuuteen on kasvanut vain vähän viimeisen kahden vuoden aikana. Yli 20 % pitää jopa kivijalkakaupoissa maksamista hieman turvattomana.

Visa haluaakin nostaa uudella How You Pay Matters -kampanjallaan esiin sen, mitä merkitystä kuluttajan maksutavalla on ostotapahtuman turvallisuuteen, ja kannustaa valitsemaan uudenlaisia maksutapoja. Visalla maksaessa ostaminen on aina suojattua ja maksaminen turvallista.

”Kun saataville tulee uusia maksutapoja, ne ovat aluksi monen mielestä vähän epäilyttäviä. Mutta maksamisen pitäisi aina olla turvallinen ja luotettava kokemus – ei sellainen, joka aiheuttaa ahdistusta”, sanoo Elena Fadeeva, Head of Marketing at Visa Nordics & Baltics.

How You Shop Matters -kampanja kuvaa turvattomien maksujen aiheuttamia tunteita, jotka vertautuvat videoissa tornista hyppäämisen pelottavuuteen ja ralliauton kyydissä matkustamisen jännittävyyteen. Tukholmalaisen Saatchi & Saatchin toteuttama kampanja näkyy kaikissa Pohjoismaissa erilaisilla digitaalisilla alustoilla.

“Tiedämme toki, että monet kaipaavat jatkuvasti uusia elämyksiä ja haasteita elämäänsä – mutta rahansiirtojen tekeminen ei saisi olla sellainen kokemus”, kuvailevat Saatchi & Saatchi Stockholmin Creative Team Jakob Swedenborg ja Erik Wingfors.

Katso kampanjavideot:

Cinema 15 s:https://youtu.be/UBed2XNKz9M

Cinema 6 s:https://youtu.be/kOroSKFanBU

Swim House 15 s:https://youtu.be/23rSOmuPblY

Swim House 6 s:https://youtu.be/lLY0X_VZapE

Car 15 s:https://www.youtube.com/watch?v=41TcLe8nib8

Car 6 s:https://youtu.be/MyqI-UvMc_M

Visa Inc. yhtiönä
Visa Inc. (NYSE: V) on maailman johtava digitaalisen maksamisen yhtiö. Missionamme on tuoda yksilöiden, yritysten ja talouksien käyttöön innovatiivisin, luotettavin ja turvallisin maksamisen maailmanlaajuinen verkosto. Edistyksellinen ja globaali prosessointiverkostomme VisaNet tekee maksamisesta turvallista ja luotettavaa ympäri maailman, ja pystyy käsittelemään yli 65 000 tapahtumaviestiä sekunnissa. Yhtiömme päämääränä on tuottaa innovaatioita, jotka tukevat uudenlaista kaupankäyntiä millä tahansa laitteella, ja ovat siten kantava voima käteisettömän tulevaisuuden saavuttamisessa kaikille, paikasta riippumatta. Samalla kun maailma siirtyy analogisuudesta kohti digitaalisuutta, Visa soveltaa brändiämme, tuotteitamme, ihmisiä, verkostoa sekä mittakaavaa muovatakseen tulevaisuuden kaupankäyntiä. Lisätietoa osoitteista www.visaeurope.com, Visa Vision -blogista (vision.visaeurope.com) tai Twitteristä @VisaInEurope.