Zmarta auttaa suomalaisia kuluttajia valitsemaan nyt myös parhaan sähkösopimuksen

Lehdistötiedote   •   Syys 19, 2019 10:00 EEST

Zmarta Group on myös tunnetun suomalaisen lainanvälittäjän Freedom Rahoituksen taustalla ja yritys laajentaa Suomen palveluvalikoimaansa sähkösopimusten vertailuun.

Laaja palveluvalikoima on tärkeässä asemassa Zmarta Groupilla, sillä yhtiö haluaa vahvistaa kuluttajien roolia markkinoilla tarjoamalla yksityishenkilöiden taloutta koskevien palvelujen vertailua verkossa. Zmartan lainavertailun tapaan myös sähkösopimusten vertailu ja vaihtaminen on täysin maksutonta.

– Olemme iloisia, että voimme esitellä Suomen parhaan sähkösopimusten vertailupalvelun zmarta.fissä. Otamme nyt seuraavan askeleen tehdäksemme Zmartasta Suomen johtavan digitaalisen vertailupalvelun kuluttajien talousasioissa, sanoo Zmartan Suomen toimitusjohtaja Tuomas Riski.

Käyttäjät voivat nopeasti ja helposti antaa omat tietonsa sekä vertailla kaikkia Suomen sähkömyyjiä. Kuluttaja voi valita sähkösopimuksia esimerkiksi erilaisten sopimustyyppien sekä tuotantomuotojen ympäristöystävällisyyden perusteella. Tämän jälkeen Zmarta huolehtii koko vaihtoprosessista ja varmistaa, että vaihto sujuu ongelmitta. Zmartan vertailupalvelu antaa kuluttajille mahdollisuuden välttää kaikki hankaluudet, joita sähkösopimuksen vaihtoon voi liittyä.

– Tiedämme, että yli puolet suomalaisista kuluttajista ei ole koskaan vaihtanut sähkösopimusta ja moni maksaa tällä hetkellä aivan liikaa sähköstään. Palvelumme avulla kuluttaja saa helposti yleiskuvan markkinoiden tarjonnasta, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja kilpailua sähköyhtiöiden välillä, Tuomas Riski sanoo.

Palvelu löytyy osoitteesta zmarta.fi/sahko.

Lisätietoja antaa: Tuomas Riski, Zmarta Suomen toimitusjohtaja, Zmarta Group
puhelin: +358 44 256 9485, tuomas.riski@zmartagroup.com

Zmarta Group tarjoaa kuluttajapalveluja pankki- ja vakuutusaloilla. Yhtiöryhmään kuuluu useita kuluttajabrandeja, kuten Zmarta, Elskling, Insplanet ja Freedom Rahoitus. Yhtiö on perustettu 1999. Toimipisteet ovat Tukholmassa, Ängelholmissa, Helsingissä, Oslossa ja Hampurissa. Zmarta Groupin omistaa mediayhtlö Bauer Media Group.

Lisätietoa osoitteessa www.zmartagroup.com.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.