Yes! Maak kennis met de nieuwe features van ABAX!

Begin 2019 lanceerden we een aantal veelgevraagde functies. Deze omvatten interessante tools zoals o.a. rijgedrag analyse en meer interessante functies om uw werkdag efficiënter te maken. Lees verder om de releases te bekijken en hoe u geld kunt besparen door gebruik te maken van deze functies!

Rijgedrag analyse:

Met ABAX Driving Behaviour krijgt u informatie over de manier van rijden van uw bestuurders. Een wagenpark dat efficiënt en veilig rijdt, minder brandstof en onderhoud kost, groener is, kans op minder ongevallen oplevert en goedkoper te verzekeren is, is een must-have voor elke wagenparkbeheerder!

Lees hier meer over ABAX Driving Behaviour

ABAX Mini Upgrade

ABAX's kleinste innovatie ''de ABAX Mini'' is verbeterd om het een sterkere aanvulling te maken voor uw gereedschap en apparaten. Voorheen werd de locatie van de ABAX Mini elke 20 minuten bijgewerkt. Voortaan zal de locatie-informatie van ABAX Mini automatisch worden bijgewerkt wanneer deze door de ABAX Triplog wordt herkend. Bovendien kan ABAX Triplog, die voorheen in staat was om 3 ABAX Mini's tegelijk te identificeren en te rapporteren, nu tot 50 Mini’s identificeren.

Lees hier meer over ABAX Mini

Installatiegids

Om het u een stuk makkelijker te maken, hebben we een wizard in uw interface opgezet om u door de belangrijkste stappen van ons systeem te leiden, zodat u zo snel mogelijk kunt profiteren van uw ABAX-systeem. U kunt zien hoe u bestuurders en voertuigen kunt toevoegen en hoe u de twee kunt koppelen.

Log in op de interface om de installatiegids te bekijken

Automatisch instellen naar privé wanneer er buiten de normale werkuren gereden wordt

Het is een kleine, maar toch een belangrijke update die het voor al onze ABAX Triplog-klanten met bedrijfsvoertuigen (commerciële voertuigen) die beschikbaar zijn voor privégebruik, gemakkelijk maakt om ritten buiten werktijd naar privé in te stellen.

Contractbeheer

In de ABAX Interface kunt u vanaf heden direct uw contract opzeggen of units afschalnen. Log in op uw account voor meer informatie.

Log in op uw account voor meer informatie.

Heeft u na het lezen van deze blog interesse in een gratis DEMO?

DEMO

Onderwerpen

• Data, telecommunicatie, IT

ABAX is een leverancier van oplossingen voor de ‘Connected Workspace’. ABAX, dat in handen is van Investcorp, is een toonaangevend bedrijf in Europa op gebied van telematica en IoT. Met de producten en diensten van ABAX kunnen bedrijven de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en het overzicht behouden.. Dit leidt tot betere prestaties van werkgevers en werknemers. Alle oplossingen worden aangeboden en geleverd als Software-as-a-Service. Het bedrijf heeft 450 medewerkers, verspreid over kantoren in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Polen en China. Het hoofdkantoor van ABAX is gevestigd in Larvik, Noorwegen. ABAX is official supplier van Ajax. www.abax.nl