Visma bedrijven zetten nieuwe stap in Connected Experience voor Accountants

Visma bedrijven zetten nieuwe stap in Connected Experience voor Accountants

Samen pionieren is de toekomst

Visma, Europees leider in cloudbedrijfsoplossingen, presenteert vandaag de rebranding van vijf van haar bedrijven. Deze bedrijven gaan vanaf vandaag verder als Visma | Comandi, Visma | DizzyData, Visma | Nmbrs, Visma | Pinkweb en Visma | Yuki. Ook in product branding zullen zij nog meer familiariteit uitstralen.

Nieuwe stap in de Visma Connected Experience voor accountants

De afgelopen jaren is Visma’s portfolio voor de Nederlandse accountancymarkt dankzij een aantal strategische overnames sterk gegroeid. Met de complementaire capaciteiten van de bedrijven Visma Software, Pinkweb, Visionplanner, Nmbrs, Yuki, Comandi, DizzyData, Cash Bedrijfssoftware en Radar 360 biedt Visma accountants het meest complete ecosysteem van oplossingen.

Afzonderlijk zijn de bedrijven ieder Nederlandse pioniers, met innovatieve cloudsoftware. Samen is het één team en ondersteunen ze accountants en administratiekantoren, middels de Visma Connected Experience voor accountants, bij het optimaal benutten van hun menselijk en technologisch potentieel.

“Al onze bedrijven kenmerken zich door hun Nederlandse roots en expertise, ondernemersgeest en toewijding aan een lange termijn partnerschap. Stuk voor stuk zijn het enthousiaste pioniers die de markt durven en blijven uitdagen,” zegt John Reynders, area director Visma Benelux. “Met deze stap laten Comandi, DizzyData, Nmbrs, Pinkweb en Yuki weer zien waar we met zijn allen voor staan: een gezamenlijke missie om de status quo in de accountancymarkt te doorbreken met gedeelde waarden en een gedeelde focus op innovatie, security en gebruikerservaring.”

Visma biedt software en services die bedrijfsprocessen in de private en (semi)publieke sector vereenvoudigen en digitaliseren. De Visma Group is actief in heel Scandinavië, de Benelux en Centraal- en Oost-Europa. Met meer dan 12 500 medewerkers,  1 miljoen klanten en een netto-omzet van ruim €1.741 miljoen EUR in 2020 is Visma een van Europa's toonaangevende softwarebedrijven. Kijk op www.visma.nl voor meer informatie.

Het softwareaanbod van Visma op de Nederlandse markt omvat oplossingen voor financieel beheer, HRM, inkoop en e-government. Visma Benelux bestaat uit 25 bedrijven die zich allemaal richten op bedrijfskritische cloud- en softwareoplossingen. Visma is trotse titelsponsor van Team Jumbo-Visma, ‘s werelds beste wieler- en schaatsteams.

Perscontacten

Lage Bøhren