Stilrene Sense har fått nye farger! Her er lekre Sense Cobalt, en dyp blåfarge med inspirsjon fra himmel og hav.

Fargefine nyheter fra Porsgrunds Porselænsfabrik

Sense er et av de mest populære og komplette servisene fra Porsgrunds Porselænsfabrik. Nå lanseres serviset i tre nye, spennende farger.

Det stilrene og anvendelige Sense-serviset er kjent for å være Porsgrunds Porselænsfabriks mest komplette servise, med alle delene du måtte trenge til hverdag og fest. Med tallerkener og skåler i ulike former og størrelser, er serviset en like stor favoritt hos dem som liker den minimalistiske stilen, som hos dem som foretrekker en mer voluminøs borddekking.

Nå lanseres serviset i tre nye, spennende farger, som henter inspirasjonen fra himmel, sjø og jord: Teal, Cobalt og Earth. Teal kombinerer harmonien i grønt med det rolige i blått, mens Cobalt er en mer intens, klar og mørkere blåfarge. Earth tar det beige og grå fra jorden og sanden, og lander som en lun «greige» kulør.

De ulike fargene er like vakre å dekke på hver for seg, som å kombinere med hverandre, eller med Sense i hvitt. Serviset passer fint til sommerens fargerike salater og saftige sjømat, og til høstens varme supper og kryddersterke wokmiddager.

Alle produktene i Sense-serien kan stables, er ildfaste, kan fryses og tåler oppvaskmaskin. Serviset har også livstidsgaranti på kantskår.

Produkter i Sense Colour:
Tallerken 22 cm - 4 pk, kr 599
Tallerken 28 cm - 4 pk, kr 699
Tallerken firkant 21 cm - 4 pk, kr 699
Tallerken firkant 27 cm - 4 pk, kr 799
Suppe/dessert-bolle 18,5 cm - 4 pk, kr 799
Dyp tallerken u. fane 25 cm - 4 pk, kr 899
Krus med hank 35 cl - 4 pk, kr 599

Sense Colour er å finne på porsgrund.com, Fabrikkutsalget i Porsgrunn, Christiania Glasmagasin samt utvalgte forhandlere i mai/juni 2021.

For spørsmål ta kontakt med markedsfører Ann Merete Slåttland – ann.merete@porsgrund.com

Relatert innhold