Et lekent og inspirerende samarbeid

Kjetil Krogstad X Porsgrunds Porselænsfabrik: Et lekent og inspirerende samarbeid

Det er med stor glede vi meddeler samarbeidet mellom Kjetil Krogstad og Porsgrunds Porselænsfabrik.

Med Kjetils unike karisma og Porsgrunds Porselænsfabriks ekspertise innen porselensproduksjon har vi som mål å spre glede og inspirasjon til et bredt publikum.

«The crazy freedom you didn’t know you needed»

Kjent på TikTok og Instagram som «the crazy freedom you didn’t know you needed» har Kjetil vunnet hjertene til millioner av mennesker over hele verden med sin lekne og positive tilnærming til livet. Kjetil er en av Norges største influensere på TikTok og Instagram med imponerende 1,2.milloner følgere.

Inspirert av Krogstads dansende energi og kjærlighet til norsk natur, har Porsgrunds Porselænsfabrik designet en unik kopp og skål som vil bringe litt magi til hverdagen.

"Jeg er utrolig begeistret for dette samarbeidet med Porsgrunds Porselænsfabrik," uttalte Kjetil Krogstad. "Det er virkelig en drøm som går i oppfyllelse å se min egen dansende energi og positive tilnærming til livet gjenspeilet på denne vakre koppen. Det føles ekstra spesielt når jeg tenker tilbake på hvordan det hele startet - med en video der jeg danset med en kopp fra Porsgrund som plutselig gikk viralt.»

Inspirert av Krogstads dansende energi og kjærlighet til norsk natur

Denne unike koppen, som har fått navnet «Kjetil Danser», er designet av Porsgrunds designer Cathrine Kirkerud.

-Inspirert av norsk naturlandskap og Porsgrunds tradisjonelle stråmønster, er koppen og skålen dekorert med en delikat blå strek som svinger seg rundt i motivet av en dansende Kjetil med majestetiske fjell i bakgrunnen.

Serien kommer med kopp og skål.

Pris 499,-

Koppen er tilgjengelig fra 24.04.2024 på porsgrund.com.

Ved spørsmål: Tak kontakt med marie.lyster@porsgrund.com